Tysk

spørgsmål til tysk

18. september 2019 af katja1g - Niveau: C-niveau

Hej jeg har lidt problemer med at oversætte disse sætninger. Jeg har kæmpet med det, men er lidt usikker på om grammatikken og ordstillingen er i top. 

vi har isoleret os ra andre og er sociale på nettet. - Wir haben uns auseinander isoliert und sind soziales im Netz.

Man kan udgive sig selv for at være en anden end man virkelig er - Man kann sich als en anden ausgeben denn als man wirklich ist. 

Det lægger op til at man kan dele lige hvad man vil -Das bedeutet dass man was man will verteilen kann.

Man kan i realiteten sige hvad som helst selvom det er kritisk eller sårer andre  - Wir können in der Tat überhaupt alles sagen obwohl es sehr kritisch oder vernichtend ist. 

Jeg ville være meget taknemmelig hvis der var nogen der ville give mig en hjælpende hånd

Tak på forhånd:)))


Brugbart svar (0)

Svar #1
19. september 2019 af Stygotius

-en hjælpede hånd?

Du mener oversætte det hele for dig. Det lærer du ikke  meget af.

Hvad er du i tvivl om  ??

Siden hvornår  har en dreng kunnet kalde sig ved et pigenavn? Tror du ikke at lærerne har gennemskuet det trick for længst?


Svar #2
19. september 2019 af katja1g

.


Svar #3
19. september 2019 af katja1g

#1

-en hjælpede hånd?

Du mener oversætte det hele for dig. Det lærer du ikke  meget af.

Hvad er du i tvivl om  ??

Siden hvornår  har en dreng kunnet kalde sig ved et pigenavn? Tror du ikke at lærerne har gennemskuet det trick for længst?

Nej jeg mener ikke at i skal oversætte det hele for mig, da jeg allerede har oversat sætningerne. Det jeg spørger om hjælp til er om grammatikken og ordstillingen er i orden. Det ville være en hjælp:)

p.s grunden til at mit profilbillede er en dreng, er fordi jeg ikke ved hvordan man retter det til pige. Har kæmpet lidt med det, men gav op, da det i bund og grund kan være ligemeget:)


Brugbart svar (0)

Svar #4
19. september 2019 af Stygotius

Du må sige hvad du er i tvivl om hvad angår grammatik og ordstilling. Så skal jeg nok hjælpe dig.


Skriv et svar til: spørgsmål til tysk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.