Filosofi

Sendt hjem på tænker. hjælp

29. november 2019 af Theguyfromskive - Niveau: A-niveau
Hejsa jeg er blevet sendt hjem på tænker fra min efterskole og skal skrive en skriftlig begrundelse for hvorfor jeg er egnet til at fortsætte. Hvad i alverden skal jeg skrive. Pls hjælp og ik ignore. Kom med ordentlige svar.

Brugbart svar (0)

Svar #1
27. januar 2020 af BaobA

Du kan jo tænke over hvorfor du i i første omgang begyndte på efterskole. 

Det kunne jo selvfølgelig være at du kom på efterskole for at få flere venner, men det kan jo også være noget fagligt. At nævne noget fagligt ville være mit bedste bud


Brugbart svar (0)

Svar #2
09. januar 2021 af Absalon1201 (Slettet)

Du kunne jo starte ned at tænke over, hvordan kan jeg bidrage til studiemiljøet med min faglighed. Hvad gør min faglig tilgang særligt og hvordan er mit socialesammenvær berigende for andre? Prøv at reflektere lidt over det...


Brugbart svar (0)

Svar #3
09. januar 2021 af OliverHviid

Mrit, selvom det selvfølgelig er superfint at du vil hjælpe trådstarteren, så vil jeg bare lige pointere at denne tråd er fra 2019, så jeg tvivler på at han/ hun stadig går på efterskole.


Brugbart svar (0)

Svar #4
09. januar 2021 af Absalon1201 (Slettet)

Ja, bemærkede jeg også efter jeg havde skrevet det Hihi 


Brugbart svar (1)

Svar #5
09. januar 2021 af OliverHviid

Ja, det kan jo ske. Dog kan dit svar stadig være brugbart for andre hvis de sidder med samme problem og finder denne tråd.


Brugbart svar (0)

Svar #6
09. januar 2021 af Absalon1201 (Slettet)

Ja, det er helt sandt! (-:


Skriv et svar til: Sendt hjem på tænker. hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.