Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Hvor stor betydning havde de allieredes brydning af Enigmatelegrammerne for 2. verdenskrigs forløb? af Faurholt, Niels Ole.HASTER!!

24. februar 2020 af lorinos

Hej, er der nogen der har denne artikel "Hvor stor betydning havde de allieredes brydning af Enigmatelegrammerne for 2. verdenskrigs forløb? af Faurholt, Niels Ole"? 

Jeg har virkelig brug for den, da min lærer sagde, at det er en god kilde til analyse delen i min srp.  


Brugbart svar (1)

Svar #1
24. februar 2020 af PeterValberg

Biblioteket har måske artiklen...
prøv det lokale bibliotek, eventuelt online...

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Svar #2
24. februar 2020 af lorinos

Prøvede det lokale det havde de ikke og online komme det til at tage lidt tid til at det kommer, og vi starter lige om lidt. Hvis bare nogen der har det, så vil det være meget rart at have det i lidt god tid, fordi ellers skal jeg finde et andet kilde...

Brugbart svar (0)

Svar #3
24. februar 2020 af raqu4

Slet ikke nogle der har det?
Kunne godt betale for det hvis det er

Brugbart svar (0)

Svar #4
24. februar 2020 af Smut1

#1 Hvis du søger i dit eget biblioteksarkiv, kommer der ikke et landsdækkende svar op (f.eks. Københavns Biblioteker). Du kan dog godt søge i biblioteker rundt om i landet og så bestille materialet gennem dit lokale bibliotek.


Brugbart svar (0)

Svar #5
08. marts 2021 af filip789 (Slettet)

#0

Hej, er der nogen der har denne artikel "Hvor stor betydning havde de allieredes brydning af Enigmatelegrammerne for 2. verdenskrigs forløb? af Faurholt, Niels Ole"? 

Jeg har virkelig brug for den, da min lærer sagde, at det er en god kilde til analyse delen i min srp.  

Jeg står også og mangler den. Har du den i en elektroniske udgave, som jeg kan få?


Skriv et svar til: Hvor stor betydning havde de allieredes brydning af Enigmatelegrammerne for 2. verdenskrigs forløb? af Faurholt, Niels Ole.HASTER!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.