Samfundsfag

Samf b velfærdsstaten privat hjælp???

17. juni 2021 af TheGirl123 - Niveau: B-niveau

Hej derude. Jeg har lige trukket emne i dag, og har mega uheldigvis trukket velfærdsstaten. Det emne var det allersidste jeg ville have... så er virkelig på spanden. Undervisningen foregik virtuelt, så har ikke fulgt godt med. Lige nu sidder jeg alene med mit emne. Jeg kender ikke rigtig nogen der kan hjælpe, og min gruppe har valgt at arbejde selv (kan self skrive til dem om hjælp, men vil ikke stresse dem mere) Er der er en som er god til emnet? Jeg har desværre ikke penge lige nu, så det ville være dejligt hvis det kunne være gratis.. Ellers er det fint hvis ingen gider. Håber i alle nyder jeres dag. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. juni 2021 af Moderatoren

Hvor meget hjælp må du få?

Hvad skal du have hjælp til? Har du læst op på emnet?


Svar #2
17. juni 2021 af TheGirl123

Hej Jeppe. Jeg sidder lige nu og skriver ned de vigtigste fokuspunkter som jeg ikke har haft med i undervisningen. Det jeg gerne vil have hjælpe til, er hvordan jeg skal formulere en problemformulering og 3 problemstillinger ud fra de 7 bilager jeg har fået...- det er det jeg allermest har svært med. Har aldrig været god til sådan noget selv.

Tak for dit svar:))


Brugbart svar (0)

Svar #3
17. juni 2021 af Moderatoren

Ok, læs om emnet og dine bilag. Derefter kan du lave en brainstorm og så kan du komme på idéer til problemformulering.

Din problemformulering skal handle om emnet, inddrage bilagene og så skal du kunne svare på den.


Svar #4
17. juni 2021 af TheGirl123

Tak, det skal jeg nok prøve på:)


Skriv et svar til: Samf b velfærdsstaten privat hjælp???

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.