Andre fag

Afslutning af c fag

18. juni 2021 af Gymgirl1 - Niveau: C-niveau

Hej 

jeg har fået mine c fags karaktere for 1,g afsluttet. Jeg har fået mine c fag afsluttet med karakterene 7,7,7 og et 4 tal og var usikker på om de her karaktere er gode nok for c fag afslutning så tænkte jeg ville spørge her, kunne være fedt hvis der var nogle der ville kommentere på det.


Brugbart svar (1)

Svar #1
18. juni 2021 af MandenMedMangeHatte

Det er fint nok.

Svar #2
18. juni 2021 af Gymgirl1

ty


Brugbart svar (1)

Svar #3
18. juni 2021 af Skaljeglavedinelektier

Det er nok svært at udtale sig om - det handler jo også lidt om ambitioner/fremtidsdrømme, men det er da nogle helt fine karakterer. 


Brugbart svar (2)

Svar #4
18. juni 2021 af Miablisby

Disse karakterer er jo fine, men det kommer jo også an på dit mål. Om du sigter efter et højt snit eller et almindelig snit, afhænger jo hvad du gerne vil læse til. Tillykke med dem :)


Svar #5
18. juni 2021 af Gymgirl1

Tak for det sigter altid efter et højt snit, men det ikke altid det så let at følge med også med corona og virtuelt undervisning 


Brugbart svar (1)

Svar #6
19. juni 2021 af Toffie1

Det er super flot af dig. Nu vægter c-fagene ikke så meget, men hvis du gerne vil have et højt snit, bør du hæve ambitionsniveauet og bidrage så meget som du overhovedet kan i timerne. Vis lærerene at du interresere dig for faget. Det i hvert fald et godt sted at starte med. Alt held og lykke herfra :)


Skriv et svar til: Afslutning af c fag

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.