Dansk

Ide til falsk nyhed

05. september 2021 af prettystranger - Niveau: B-niveau

Jeg skal skrive en nyhedsartikel om noget der ikke er sket men stadig er realistisk så der bliver tale om "fake news", og jeg har ikke rigtig nogle ideer til nogle falsk nyhed.. så hvis nogen har en ide til en falsk nyhed vil jeg gerne høre om den :D


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. september 2021 af Moderatoren

Tag en rigtig nyhed og lad som om at den ikke er sket?

Men måske mere oplagt er en konspiration om corona/vaccinen?


Brugbart svar (0)

Svar #2
06. september 2021 af AngelOneOne

Hej,

Du kan også skrive om den af Donald Trump og hans tilhængeres påståede valgsvindel ved sidste års præsidentvalg i USA - Her kan du med sikkerhed finde masser af kilder at citere for påstande og udtalelser.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Brugbart svar (0)

Svar #3
28. september 2021 af amadsen1990

Lige for tiden er der meget snak om UFO'er, og at USA tilbageholder oplysninger i den henseende. Flere og flere tror faktisk på, at vi allerede har fået besøg fra det ydre rum, og at det inden for nogle år bliver offentlig kendt. Var det ikke en ide at være først med den nyhed? ;)


Brugbart svar (0)

Svar #4
28. september 2021 af Kimmolle

Du kan skrive noget om en ny mutation af Coronavirus, som er 100 gange værre end den første der kom. 

Du kunne også skrive om noget mere politisk, om Joe Biden og Kim Jong-un; at der er nye konflikter imellem USA og Nordkorea 


Skriv et svar til: Ide til falsk nyhed

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.