Historie

Spørgsmål vedr. SSO i Historie

13. februar 2022 af Omar95 (Slettet) - Niveau: B-niveau

God aften.

Jeg har nogle ting som jeg er nervøs over. Jeg har siddet hele dagen og kigget min SSO igennem og fundet et par mangler i litteraturlisten og fejl i indholdsfortegnelsen.

Jeg har glemt, at fjerne en side fra min indholdsfortegnelse så side 13-17 er forkerte.

Jeg har glemt et link i min literraturliste, som kun går ud over en halv sætning.

Iøvrigt er jeg kommet til, at linke til forsiden af en i-bog i stedet for siden fra i-bogen hvor jeg har fået min information fra, i min litteraturliste. Det er gået ud over en hel side. Vil hele den side blive ignoreret eller vil siden fra i-bogen blive søgt efter i søge feltet?

Og hvad vil fejl i min indholdsfortegnelse og manglende link få af betydning? Min vejleder har ikke fået snakket med censor endnu og jeg har fået informeret min vejlder om alt dette.

Har vedhæftet min SSO uden forside.

Alt dette skyldes stress...

Vedhæftet fil: SSO Anden Verdenskrig.pdf

Brugbart svar (0)

Svar #1
14. februar 2022 af Moderatoren

Kan det godt passe, at du ikke svarer på, hvorfor krigen startede? Det er imo. værre end nogle fejl i TOC og litteraturlisten.


Svar #2
14. februar 2022 af Omar95 (Slettet)

#1
Kan det godt passe, at du ikke svarer på, hvorfor krigen startede? Det er imo. værre end nogle fejl i TOC og litteraturlisten.

Jeg svarer faktisk på spørgsmålet mere end 1 gang. Invasionen af Polen er en af hovedårsagerne til hvorfor krigen startede, en anden grund er hitlers kærlighed til den tyske befolkning, som fik ham til at invadere Polen. En tredje grund er det falske flag angreb som hitler brugte som grund til at invadere Polen. Invasionen af Polen var jo indledningen til Anden Verdenskrig.

Brugbart svar (0)

Svar #3
14. februar 2022 af Moderatoren

Åh ja, beklager – Det kommer jo senere i opgaven.

Du har en lidt specielt måde at lave littertaturliste. I fremtiden vil jeg råde dig til bruge APA-format, når du henviser. Det er faktisk indbygget i Word, så det kan slet ikke gå galt. Der findes mange vejledninger til det rundt omkring.


Svar #4
14. februar 2022 af Omar95 (Slettet)

#3
Åh ja, beklager – Det kommer jo senere i opgaven.

Du har en lidt specielt måde at lave littertaturliste. I fremtiden vil jeg råde dig til bruge APA-format, når du henviser. Det er faktisk indbygget i Word, så det kan slet ikke gå galt. Der findes mange vejledninger til det rundt omkring.

Tak for tippet. Du må meget gerne bedømme min SSO hvis du har tid… har kontaktet min vejleder og gymnasiets uddannelsesleder vedr. mine mangler og fejl. Min vejleder fortæller, at siden som har fået et forkert link i litteraturlisten ikke vil blive ignoreret (forhåbentligt vil censor bruge søgeknappen og søge efter “Koloniseringen”), og at en halv rodet indholdsfortegnelse nok ikke får den store betydning.

Det hele gik galt til allersidst hvor jeg skulle aflevere min SSO. Jeg fik et astma anfald og gik helt i panik…

Brugbart svar (0)

Svar #5
14. februar 2022 af Moderatoren

Det kan jeg ikke. Det lyder godt, at du har fået svar fra din vejleder. Du skal nok være uheldig, hvis censor tjekker alle dine kilder.


Svar #6
14. februar 2022 af Omar95 (Slettet)

#5
Det kan jeg ikke. Det lyder godt, at du har fået svar fra din vejleder. Du skal nok være uheldig, hvis censor tjekker alle dine kilder.

Censoren får nok travlt ved at skulle tjekke over 30 kilder ja

Skriv et svar til: Spørgsmål vedr. SSO i Historie

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.