Engelsk

Hjælp til rette en opgave fra eksamenssæt

15. maj 2022 af Nora14 - Niveau: B-niveau

Hej 

Jeg har skrevet en engelsk tekst vedrørende assignment 5 opgave. 

Vil en venligt ikke lige fortælle mig hvad jeg har gør bedre til mit næste engelsk tekst og hvilken fejl jeg skal rette.

To Whom It May Concern

I am interested in being a part of your restaurant. I have five years experience in my family's restaurant. I am free now, because I will move to another city, end my family's city. I like to work and want to do kind work. I have read on a website that you are looking at samone good to work in a fast-paced environment and I am good at that.

Yours faithfully


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. maj 2022 af Stygotius

I am interested in being (a) part of your restaurant. I have five years of experience in my family's restaurant. I am free now(,) because I (will move) am moving to another (city) town.(, end my family's city.) I'd like to work and want to do kind work??. I have (read) seen on a website that you are looking (at samone good to work in a fast-paced environment) for someone willing and able to work fast under great stress, and I am good at that.

(Yours faithfully) Regards


Skriv et svar til: Hjælp til rette en opgave fra eksamenssæt

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.