Matematik

Lineære funktioner

16. maj 2022 af mero56 - Niveau: B-niveau

Forklar hvad begrebet ”følsomhedsanalyse” i lineær programmering dækker over og giv et eksempel på en følsomhedsanalyse.

Hvor meget kan koefficienten for c varieres uden at maksimumpunktet ændres?

For at maksimumspunktet skal bevares, skal hældningen på niveaulinjerne ligge mellem hældningerne på de to kanter på polygonområdet som støder op til maksimumspunktet.


Brugbart svar (1)

Svar #1
16. maj 2022 af MandenMedMangeHatte

Lav noget selv.


Svar #2
16. maj 2022 af mero56

#1

Lav noget selv.

Du behøver ikke skrive det til alle mine spørgsmål, dette her er er en hjemmeside, hvor man kan få hjælp til sine spørgsmål. Jeg studerer online og det er ikke ligefrem det nemmeste, har haft over 50 spørgsmål, som jeg skulle lave selv og dette her er nogle af de spørgsmål jeg ikke kunne finde ud af. Så hvis du ikke har noget godt at sige eller ikke kan hjælpe lad være med at kommentere, tak :) 


Brugbart svar (1)

Svar #3
16. maj 2022 af MandenMedMangeHatte

Du burde vide bedre end bare at "copy" og "paste" spørgsmål fra din matematikbog ind i 10 forskellige tråde her på siden, uden overhovedet selv at gøre et forsøg. Folk gide ikke lave dine lektier for dig. Vis hvad du har gjort, og så arbejd dig igennem én opgave ad gangen. Så vil vi hjælpe dig.

Kan du slet ikke se hvor uforskammet det er at stille 10 forskellige spørgsmål herinde, og så have en forventning om at folk bare lave det for dig?


Brugbart svar (1)

Svar #4
16. maj 2022 af SuneChr

Der er drysset ud med ubehandlede spørgsmål, hurtigere end sandet løber i timeglasset. Kig nu på betingelserne for at deltage. Vi er villige til at hjælpe alle, uanset hvordan undervisningen er sat sammen,
men vil arbejde efter reglerne. 


Skriv et svar til: Lineære funktioner

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.