Samfundsfag

samfundsfaglig undersøgende opgave tabel hjælp

29. januar 2023 af rqufu - Niveau: C-niveau

hvad der kan udledes af tabellerne nedenfor, om danskernes støtte til det politiske system? indrag viden om det politiske system, herunder eastons model

har seriøst brug for hjælp, skal skrive en undersøgende tekst (min første) ved ikke hvordan jeg skal svare på det


Brugbart svar (0)

Svar #1
29. januar 2023 af ringstedLC

Du skal ikke stille det samme spørgsmål i et nyt indlæg, men spørge ind til svarerne i det oprindelige: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=2064202


Svar #2
29. januar 2023 af rqufu

jeg havde skrevet "parti" i det første indlæg og ikke system hvilket kunne give lidt forvirren. 

Kunne godt tænke flere svar/synsvinkler på mit spørgsmål, så prøvede at oploade det som et nyt spørgsmål igen:)


Brugbart svar (0)

Svar #3
29. januar 2023 af ringstedLC

#2: Så opretter du et "svar" i den oprindelige og venter på nye svar.

Men ærligt talt; nu er der gået et døgn, - kom dog igang med at undersøge fordelingen af procenterne!


Svar #4
29. januar 2023 af rqufu

Hej igen, er ny her kender ikke til normerne.. men er også i gang, der er lidt over en uge til den skal være færdig, en døgn eller to gør ikke noget. Har også udregnet procenterne:)


Skriv et svar til: samfundsfaglig undersøgende opgave tabel hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.