Biologi

nervesystemet

23. januar kl. 12:51 af Emilieø - Niveau: A-niveau

Hej er der nogle som kender nervesystemet gotd og kan give en forklaring af det 


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. januar kl. 12:55 af Moderatoren

Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med. Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved. På den måde undgår du, at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med. Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.

Så start med at google det, eller læs i din grundbog. Herefter kan du stille spørgsmål til det, du ikke forstår.


Brugbart svar (0)

Svar #2
06. februar kl. 22:46 af DrNielsen

Det gør jeg. Hvad synes at være problemet?


Brugbart svar (0)

Svar #3
19. februar kl. 10:24 af Martin2Holte

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #4
19. februar kl. 10:25 af Moderatoren

#3

Det er flot, at du har fundet CHATGPT, men det kræver viden at bruge det. Derfor siger vi lige nej tak.


Brugbart svar (0)

Svar #5
19. februar kl. 20:32 af Martin2Holte

#4 Helt enig, man skal kunne bedømme resultatet, for at kunne sikre at det ikke er det rene opspind (= det kræver viden).


Brugbart svar (0)

Svar #6
20. februar kl. 08:17 af Moderatoren

Ja, og derfor skal du ikke poste det, da du åbenbart ikke kan det.


Brugbart svar (0)

Svar #7
20. februar kl. 08:44 af Moderatoren

Jeg spurgte lige CHATGPT, hvorfor du ikke skal poste dine svar her. Her er dens svar:

"Martin2Holte bør være opmærksom på retningslinjerne for Studieportalen vedrørende deling af indhold. Det kan være, at Studieportalen har specifikke retningslinjer, der begrænser eller forbyder deling af svar fra AI-modeller som mig uden tilladelse eller aftale. De kan også ønske at sikre kvaliteten og integriteten af det indhold, der deles på platformen, og derfor have bestemte regler for, hvad der kan offentliggøres. Uanset årsagen er det vigtigt for Martin2Holte at respektere Studieportalens retningslinjer for at undgå eventuelle overtrædelser eller konsekvenser."

Og til spørgsmålet om dens svar altid er rigtige fik jeg:

"Som AI er jeg designet til at give svar baseret på tilgængelig information og kontekst, men jeg kan ikke garantere, at mine svar altid er 100% nøjagtige eller fejlfri. Informationen, jeg giver, er baseret på den viden, jeg er blevet trænet på, og den kan være begrænset eller forældet. Det er altid vigtigt at bruge sund fornuft og kritisk tænkning, når man vurderer information fra enhver kilde, herunder fra AI som mig. Ved behov bør man altid dobbelttjekke informationen og konsultere flere kilder for at få et mere fuldstændigt billede eller bekræftelse."


Brugbart svar (0)

Svar #8
20. februar kl. 08:46 af Moderatoren

Derfor er det rigtig dumt bare at kopiere svar ind fra CHATGPT. 


Skriv et svar til: nervesystemet

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.