Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Samme forsøg i SRP og SRO - må man det?

27. januar kl. 15:52 af angool

Hej, jeg skal skrive min SRP snart, og jeg vil udføre et eksperiment, hvor jeg ekstraherer koffein fra te vha. HPLC. Dog har jeg allerede udført forsøget i en anden sammenhæng, da jeg skrev min SRO. Undrer mig over, om det kan lade sig gøre at udføre samme forsøg.. 

Mit emne er kokain i Colombia med biotek A og spansk A, så hvis der er andre forslag til forsøg, så skriv venligst.


Brugbart svar (0)

Svar #1
28. januar kl. 09:59 af Christianfslag

Hvordan lyder din problemformulering?


Brugbart svar (0)

Svar #2
28. januar kl. 11:43 af trnnlsn888

her er, hvad Odder Gymnasium skriver om SRP og emnevalg -

"I din SRP kan du arbejde i forlængelse af faglig viden og metoder fra undervisningen, men der skal indgå nyt materiale, nye faglige vinkler eller et nyt fagligt område. Du må ikke genanvende afsnit fra besvarelser, som tidligere er blevet afleveret og bedømt, så du kan fx ikke vælge at skrive SRP i samme emne, som du skrev SRO om. "

så formentlig ikke, men hvad siger din vejleder?

har du fået godkendt dit emnevalg / din problemformulering?


Svar #3
31. januar kl. 20:00 af angool

Hej, jeg har blot et lille udkast til problemformuleringen, og jeg har spurgt min vejleder - hun har ikke svaret endnu. Ellers takker jeg rigtig meget for jeres svar, jeg fandt dog et andet forsøg som måske passer endnu bedre til min opgave! 


Skriv et svar til: Samme forsøg i SRP og SRO - må man det?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.