Resultater: 18221 til 18240 af 436241
-
Erhvervscase Bolia.com
ForumindlægNogen der kan komme med problemer vedr. erhvervcasen bolia.com??? -
Journalist - komma ?
ForumindlægHej alle. Idet jeg deltager i jounalisthøjskolens optagelsesprøve pr. 2012, er jeg nu (bedre sent end aldrig) ved at lære at sætte komma. Men hvilke kommaregler skal jeg følge? Det gamle eller det ny ? Jeg bliver forvirret idet de på www.sproget.dk skriver flg: "Dansk Sprognævn anb... -
Intergralregning. help?
ForumindlægJeg har nogle problemer med forskellige opgaver som skal regnes i hånden. - kan ikke få mit resultat til at passe med lommeregneres resultat?! man skal finde stamfunktionerne Fc(x) . (: a) f(x)= 3x-2 b) f(x)= 6 / x5 c) f(x) = 2 / √x3 d) f(x) = 2· ln(x) +√x håber der er nogen ... -
Ville bare bede om noget hjælp! :P
ForumindlægHej, Jeg ville spørge om du ville rette denne stil :) Tak på forhånd ;) The differences between my life and an Amish person: Amish women make their own long, dark - colored dresses. They cover their hair with cloth hats, called a prayer hats. And women do not wear jewelry. As a Muslim a v... -
DET HASTER HJÆÆÆLP!!!!!!!!!!
ForumindlægBeregn den årlige rente (1 dec.) når den månedlige rente er: a) 0,5 b) 1,8 c) 2,5 Beregn den årlige rente (2. dec) når den kvartalvise rente er: a) 2,1 b) 3,5 c) 4,8 -
samlede stigning?
ForumindlægHey, det er måske et meget nemt spørgsmål, men kan simpelhent ikke sætte det sammen :) Igennem 3 år har kommunens vækst steget hhv. 1,5%, 2,7% og 0,8% Jeg skal beregne den samlede vækststigning i perioden :S Kan nogen hjælpe? :) -
Odysseen
ForumindlægHejsa alle sammen!!!nu håber jeg virkelig der er nogle der vil hjælpe mig for er rimmelig meget på skideren.. j skal til old eksamen og mangler resumer af sang 1 og 6 og 9 og 11 så hvis der er nogen der har noget til det vil jeg blive meget glad...også bare notater om problemstillingen i det hele... -
Opstil en ligning
ForumindlægLandbrugsarealet i Langtbortistan har siden år 2000 aftaget med 0,25 % om året pga. ørkendannelse. I år 2000 var landbrugsarealet på 54321 km2. Man skal opstil en ligning, der beskriver denne sammenghæng? Hjælp :-( -
Overfladeareal af kugle
ForumindlægEr der nogle der vil hjælpe mig med spørgsmål b? jeg har lavet hele opgave a :) -
Kvækerfinker
ForumindlægEr der nogel der vil hjælpe med spørgsmål b? jeg har lavet hele spørgsmål a. opgaveformulering og opgave står i den vedhæftede fil :) -
Problematikken omkring Hongkong
ForumindlægHej Jeg skal uddybe min delkonklusion, der lydes således: Opiums betydning for den kinesiske befolkning Her har jeg tænkt mig at inddrage Hong Kong situation, men har svært ved at få et indblik i hvad problemetikken egentlig er. Håber I kan hjælpe! -
sygeeksamen i dansk
ForumindlægEr der nogen der kan give mig en internetadresse på skriftlig dansk sygeeksamens emnerne 2002 samt 2003På forhånd tak. -
analytisk geometri
Forumindlæger dette korrekt? -
Eksamensangst
ForumindlægVille lige høre, om nogen skulle sidde inde med gode råd, om hvordan man kan få nogenlunde kontrol over sig selv, når man sidder i forberedelseslokalet og skælver, fordi man ved, at man snart skal ind og vise, hvad man duer til...? Uh...er der andre end mig, der har det sådan?! Det er hammer-irri... -
Spansk Oversættelse Hjælp!
ForumindlægHej folkens, vil i ikke prøve at rette min oversættele. 1. der ligger nogle hoteller ved stranden 2. de spanske strande er dejlige 3. fru gomez rejser til malaga 4. spørger du hr. gonzalez 5. kurset begynder kl. ni om morgenen og slutter kl. et 6. jeg venter på min søster 7... -
elektronprikformler
Forumindlæghvordan tegner man elektronprikformler for bindinger mellem ikke metaller?Jeg kan ikke give noget eksempel for jeg fatter det ikke. -
Argumenter for, hvilket opløsningsmiddel der er bedst egnet.
ForumindlægHej! Nogen der kan hjælpe med delspørgsmålet e i denne opgave? -
Integral regning stamfunktioner
ForumindlægEr gået i stå med denne opgave:' Vis, at F(x)=4/3xkvadratrodx-1/3x^2 er en stamfunktion til f(x)=2kvadratrodx-2/3x. angiv derefter mindst to andre stamfunktioner til f. vi i klassen er lige statet med integral så vil meget gerne have hjælp til denne opgave, tak på forhånd. -
Hvem "laver" medicin??
ForumindlægHej.. Hvad kalder man de mennesker, der "laver" medicin?? og hvilket studie skal man søge ind på hvis man vil være sådan én?? -
EØ niv. B
ForumindlægHey allVille bare lige hører om der er andre end mig der har været oppe til erhvervsøkonomi niveau B i dag?Gik det godt?Syntes egentlig ikke den var så svær som jeg havde forventet. ;)
