Resultater: 18521 til 18540 af 436241
-
OLD! Fig 50 analyse
ForumindlægEr der nogen som har analyseret fig. 50 i Oldtidens Grækenland?Svar venligst så hurtigt som muligt :) -
Notater til filosofi?
ForumindlægHejsa!Jeg går i 2. G på tekniske gymnasium, og skal op i mundt. filosofi her om en uges tid. I den forbindelse ville jeg gerne spørge om der er nogen der ligger inde med nogle (gode :o) notater til filosofi?Jeg kan kontaktes på [email protected]å forhånd tak!Mange hilsner,MadsPs. Jeg ligger... -
Andengradspolynomier mundtlig!
ForumindlægVi er blevet delt op i grupper og vi skal op i mundtlig mat i morgen.. vi trak emnet andengradspolynomier... vi har kunnet svare på alle spørgsmålene undtagen dette:Definere, hvad diskriminanten d er. og hvilken beytydning det har for grafens placering.. og nu kommer det vi ik kunne finde ud af:... -
Haster :(
Forumindlæg100 gram rugbrød indeholder: 5 g protein, 35 g kulhydrat, 4 g fedt. (1 g protein 17 kJ, 1 g kulhydrat 17, 1 g fedt 28 kJ) A) Hvor mange kJ indeholder 100 gram af rugbrødet? Please help meeeeeeeeeeee -
Potensfunktioner, vokser x altid.
ForumindlægI en potensfunktion, er det så korret at x altid vokser? Og hvis dette er tilfældet, hvordan kan det så være? -
Den danske industrialisering
ForumindlægHej! Skal op i historie på torsdag. Ikke ligefrem yndlingsfaget, og jeg spekulerede på om nogle lå inde med eller vidste hvor der findes gode notater til denne tidsperiode i dansk historie. Alt er velkomment.Tak på forhånd. -
inkommensurable størrelser
ForumindlægHej!Er der ikke én der gider at forklarer mig hvad "inkommensurable størrelser" er? Kan ikke finde det i min lærebog, og vil gerne vide det!~Bella -
vektorregning hjælp!!!
Forumindlæghej jeg har en opgave med to vektorer: V= (3 over -1) U= (5 over 2) jeg skal beregne det arealet af det parallelogram, der udspændes af vektor v og u er der en formel man skal bruge???? er helt lost tak på forhånd -
Optagelse af næring i tyndtarmen
ForumindlægDer er, tilsydenladende, man forskellige forklaringer på hvordan næring optages i tyndtarmen og føres videre ud i blodet. Jeg har skrevet dette, men en kommentar til det ville være rart: "2. Forklar, hvordan retinol optages over cellemembranen i tarmen. Retinol består af mange carbon og hy... -
Old fig 49
ForumindlægMuligvis nogen som har nogle noter til fig. 49? Har fået helt kuller af den :P -
ligningssystem
Forumindlæg2x+y=-3 Jeg er blank. Jeg skal bare løse ligningen. -
fysik spørgsmål ?
Forumindlægheej jeg har fået en opgave hvor der står følgende: find ud af hvor meget Bq en 1uc er hvad er det jeg skal? -
Hjælp til Eksamen i afsætning A
ForumindlægHej, jeg skal til Eksamen i Afsætning AVi har skrevet en større opgave i det for en måneds tid siden.Den skal vi så høres i det halve af tiden og den anden halvdel en udkendt tekstMen jeg er slet ikke klar over hvad jeg skal med den større opgave, er det meningen man skal lave et oplæg også fortæ... -
Finder opgaver fra nettet
ForumindlægHej, skulle lige spørger om er det ikke farligt, at bruge studieportalen, fx hvis man finder opgaver fra nettet kan læreren se, at selve opgaven er kopieret fra nettet. Bliver i ikke opdaget fra læreren -
Old - hjælp
ForumindlægSkal snart op i old, men der er lige nogle ting som jeg ikke har helt styr på og derfor håbede en venlig sjæl kunne hjælpe med.Bl.a. i Odysseen forstår jeg ikke hvorfor man siger Telemakos hævner sig på bejlerne, hvor gør han det henne?- Hvad er det lige Odysseen og Aigiestos har til fælles (hvor... -
Integralregning
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at komme videre?? Tak! -
Fordøjelsessystemet
ForumindlægHvornår er der tale om korte og lange reflekser, når man snakker om fordøjelsesystemet? Nogen der kan hjælpe? :-) -
En lille tysk sætning
Forumindlæghej, jeg har lidt svært ved at formulere denne sætning til tysk:"Han beder hende om at være hans vidne på, at.."jegbhar skrevet :Er bittet sie um seine Zuegin sein, dass..."Det er garanteret helt forkert*s*Håber I kan hjælpe.. på forhånd tak! -
Hvordan siger man...
Forumindlæg... "det tætteste vi kommer på at have en Chinatown i Danmark er...." -
Varelagrets omsætningshastighed
ForumindlægJeg skriver om Pilgrim i mit studieretningsprojekt. Jeg skal analysere Pilgrims kapitaltilpasningsevne, hvor nøgletallet varelagrets omsætningshastighed indgår. Men jeg kan ikke finde vareforbruget i deres regnskab. Dette er resultat opgørelsen for 2010 - nogen som kan hjælpe? PILGRIM A/S ...
