Resultater: 19041 til 19060 af 436241
-
Hjælp til Matematik A-niveau
ForumindlægHej, Jeg er en pige, som mangler noget hjælp til matematik A- niveau her i den sidste del af 3.g. Ville høre om der evt. var nogle herinde som kunne hjælpe mig? Du skal helst være kvinde meget gerne studerende i Københavns området. - Vi kan aftale om tid, sted og pris! -
rettelse af engelsk analyse. :D
Forumindlæghej.. er der nogle venlige sjæle der kan redde mig ved at rette den her stil.. tak på forhånd Why honey ? Author: Raymond Carver Year:1976”why honey” is from will you please be quiet,please?, which was first published in 1976. Raymond Carver was born in Clatskaine, Oregon in 19... -
Vektorer og cirkler
ForumindlægOpgave: I et koordinatsystem med begyndelsespunkt O er der givet en cirkel c med centrum i C(10,0) og radius 6. Cirklen har to tangenter, som begge går gennem O(0,0). Bestem koordinatsættet til røringspunktet for hver af de to tangenter. Indtil videre har jeg tegnet en skitse af cirklen + de to t... -
Forskellige emner
ForumindlægHej jeg har en aflevering som engang blev brugt til eksamen og jeg ville blive rigtig glad hvis der er en der vil tjekke dem igennem. Jeg kan ikke helt finde ud af den sidste opg 55 så hvis der er en der vil pege mig i den rigtige retning så vil jeg blive rigtig rigtig rigtig glad -
tænke tænke
Forumindlæghej alle. lige nogle opgaver til jeg ikke kan finde ud af :/ 1/4 af klassens elver klipper juletræer og nisser, 2/3 fletter hjerter og stjener, mens de 2 sidste elver hænger pynten op. Hvor mange lever er der i klassen? To tal har symmen 24. Summen af deres kvadrater er 338. find de to tal? HVor ... -
Spørgsmål
ForumindlægHej :-) Har nogle hurtige spørgsmål, som jeg håber i lige vil svare på Hvilke områder, og allerhelst byer, i Danmark vil i anse for værende rige? Har i nogen fordomme? Hvilke byer/områder i Danmark vil i anse for mindre velhavende? Igen, har i nogen fordomme? Hvordan vil i definere en rig... -
Terminsprøve i Dansk
ForumindlægJeg skal op i 10. klasses terminsprøve i dansk. Er der nogen som har nogle nyttige notater, modeller og lignende? Foreslag og gode råd til hvordan man opnår et godt resultat og gode karakter? På forhånd tak. -
Vudering af problemformulering.
ForumindlægFørst vil jeg redegøre årsagen til krigen og Danmarks deltagelse i krigen. Videre vil jeg grundigt analysere krigens konsekvenser for det Irakiske folk, herunder vil jeg inddrager Det hemmelige Irak. "Oprør" Dokumentar fra BBC fra 2011. Slutteligt vil jeg vurdere USA´s handlinger ... -
Cirkel og linje, bestem skæringspunkterne
ForumindlægEn cirkel c og en linje l er bestemt ved: c: x^2 - 4x + y^2 + 2 y l: x + 1 Bestem koordinatsættet til hvert af skæringspunkterne mellem l og c. Først har jeg fundet cirkelen ligning således her. x^2 - 4x + y^2 + 2 y = 0 ( x-2 )^2 + ( y+1 )^2 = 5 Så tror jeg at jeg skal indsætte x+1 i stedet for... -
ORDSTILLING
ForumindlægHedder det Vielleicht arbeiten die Eltern viel und haben deshalb keine Zeit. eller Vielleicht die Eltern arbeiten viel und haben ..... TAK PÅ FORHÅND ;) -
Elektronisk ordbog
ForumindlægEr der nogen herinde der har gode/dårlige erfaringer med Politikens Tysk-Dansk, Dansk-Tysk m. cd-rom? Grunden til at jeg er faldet over netop Politikens ordbøger er at der følger cde-rom med og at de koster ca. 1/3 af fx Gyldendals "røde". jeg ved bare ikke helt om de er omfattende nok ... -
skriflig dansk 2004!
ForumindlægJeg vil gerne høre hvad i har fået? Det er formentlig de samme censorer som retter vores stile? Jeg plejer at få 9 eller 10 normal, men min eksamenstil gik et 6, godt var den ikke så god som normalen, men jeg mener absolut den er mere værd end 6 :S! Er i tilfredse med jeres karakter? Nedenstående... -
INDBAKKE
ForumindlægIndbakken virker ikke! Man kan kun se de beskeder man selv har sendt.. -
matematik eksamen!!
ForumindlægHey Folkens!!Jeg skal snart op i matematik eksamen.. mundtlig.. Jeg synes ik jeg er dum til matematik, men synes heller ikk at jeg klog til det. Har i nogle gode råd om hvordan man kan nå op til en herlig tal(karakter) vil så gerne bestå.. nogle ideer?? -
Søger program, dobbeltlog!
ForumindlægJeg søger et program til graftegning, som desuden kan bruges til at tegne dobbeltlogaritmiske grafer med... Any suggestions? Danke vielen mals im Voraus -
information om ligninger til tangenter efterlyses
Forumindlæghar en opgave, som jeg er gået helt kold i. Opgave: Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet p(1,f(1)). se vedhæft! -
kvaser?
ForumindlægHeeej, ville lige høre om der er nogen der ved hvad en kvaser er? & evt kunne forklare hvad det bruges til? ;D -
lysstyrke .. hjælp
ForumindlægHeej allesammen. sidder med en fysik opgave, som jeg håber i kan hjælpe med (; opgaven: forestil dig, at man har opdaget en type Ia supernova i en fjern galakse og målt den tilsynladende lystsyrke til ; 1,1 * 10^-14 W/m^2. efter at have fulgt lyskurven i nigle uger beregner forskerne supernovaen... -
hjælp - hvad skal jeg vælge?
Forumindlæghej folkens!jeg regner til næste år (efter sommerferien) at starte på 1-årig HH, men jeg aner virkelig ikke hvilken retning jeg skal vælge? jeg kunne godt tænke mig, at blive ejendomsmægler, hvad ville så være det bedste valg? håber der er nogen der kan hjælpe lille uvidende jeg? tak. -
Oversættelse af 3 ord
ForumindlægHey...Jeg kan ikke finde en betydning af disse tre ord, håber der er nogen som kan hjælpe mig...1.Untautened2.Gamine3.GesaltHilsen Rasmus
