Søgning på: danskere i verden. Resultater: 19361 til 19380 af 47039
-
Hjælp
ForumindlægHej alle sammen jeg skal have projekt og ved ike hvilken emne jeg skal vælge? hjælp -
Engelsk dis.
ForumindlægHej, jeg er en 16-årig pige, der går i niende klasse - og jeg har en disposition, der skal gøres færdig inden tirsdag og ja, jeg er gået meget i stå. Jeg har valgt at snakke om Heroes, men jeg ved egentlig ikke hvorfor. Jeg synes det er noget spændende at snakke om, osv - men jeg kan ikke rigti... -
hvad er enheden?
Forumindlæghej er der nogen der ved hvad enheden g/bkWh er ? -
opstil en funktion ud fra følgende oplysninger
ForumindlægHej med jer .. Jeg skal opstille en matematisk model for udviklingen i befolkningen i Newyork, når der oplyses: Befolkningstallet i new york var 36 000 i året 1790 og at den årlige vækst i årene efter 1790 var 4,4 % -
Lidt om radikaldannelse og ligevægte
ForumindlægHej, jeg har lige to spørgsmål. De har intet med hinanden at gøre udover at de begge vedører kemi. Det første spørgsmål er et der vedrører radikaldannelse. Lad os se på følgende eksempel: Br2 → 2 Br* Br*+CH4 → CH3* + HBr CH3* + Br2 → CH3Br+Br* Jeg forstår godt processen, men de... -
Menneskers handlinger
ForumindlægHej :-) Jeg har lige et par spørgsmål :-) 1. Kan mennesker med gode motiver godt handle ondt (eller omvendt?) 2. Kan man handle sig til at blive et godt menneske dvs. udføre gode gerninger? -
projekt :)
ForumindlægHEJ HVAD SKAL JEG SKRIVER OM , HVIS JEG HAR DEN HER EMNE "EN JORD FLERE VERDENER " HAR I NOGLE IDEER ??? TAAAAAAAK :) -
Uddannelser
ForumindlægHej Jeg går i 3g og skal snart blive student her til sommer. Mit nuværende gennemsnit er på 9,0 (inkl. bonus 1,08). Jeg mangler stadig 1 mundtlig eksamen og svar fra 3 skriftlige eksaminer. Jeg er lidt i tvivl om hvilken uddannelse jeg skal vælge. Min drømmeuddannelse er tandlæge, og ad... -
Bourdieu og social arv
ForumindlægHej :) Jeg er igang med at skrive en rapport om social arv, hvor jeg skal prøve at besvare om det er svært at bryde den sociale arv. Her vil jeg gerne inddrage Bourdieu (felt, habitus, kapital) og Giddens, som påpeger det senmoderne samfund aftraditionalisering, adskillelse af tid og rum. Jeg vil... -
hvad betyder "Mos. 28,10-20"?
ForumindlægHej! Hvad betyder de tal der er efter evangelierne, altså jeg ved godt at de fortæller hvor man finder det i evangelierne, men helt præcist hvordan skal de læses? :) -
problemformulering ift. de taksonomiske niveuaer
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig med om 1. probemstilling overholder de taksonomiske niveauer, og om næste spørgmål er et redegørende spørgsmål? "Hvordan danner ”næstekærligheden” grundlaget for det samfunds- og menneskesyn der er i henholdsvis kristendommen og islam"? er... -
Forklar hvordan det kan være at vi for 20 år siden hørte at der snart ikke var mere olie, og i dag hører vi det samme? (Figurerne skal anvendes i forklaringen)
Forumindlægjeg er rigtig dårlig til at aflæse graften på billede da jeg ikke forstå hvad jeg skal aflæse og skrive som forklaring er der nigen der kan hjæle med denne opgave i geografi :) på forhånd tak -
De politiske ideologier
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med nogen af de her arbejdsspørgsmål. 1. Hvad er de vigtigste forskelle på socialisme, konservatisme og liberalisme? 2. Hvad er de forskellige ideologiers syn på lighed og frihed? 3. Hvilken rolle spiller staten for... -
stillinger!! HJÆÆÆÆLP!!!!
ForumindlægNogle der gider hjælpe mig her? :) Hvad har disse tilfælles, eller hvordan kan man dele dem op? :\ skizoen, jomfruen, psykopaten, læreren transen, chaufføren, sekretæren, Sømanden, nonnen, enken, alfonsen, homoen og massagepigen fra annoncen, vovehalsen, teenageren, anklageren, ekstremisten, nu... -
Naturfag - diabetes 2
Forumindlæghej, jeg har om diabtes 2 i naturfagligeksamen i 9.klasse nogle der har noget vigtigt eller bare nogle ideer da jeg er gået hel kold. det må meget gerne både være inden under fysik, geografi og biologi. tak på forhånd -
Potensudvikling
ForumindlægHej allesammen! Har virkelig brug for hjælp, jeg skal til matematik årsprøve. Jeg er blevet stillet det spørgsmål, hvad a og b er i potensudvikling? Håber i kan hjælpe mig :) På forhånd tak for hjælpen :D -
hvad er forskellen mellem kommunisme og socialisme
ForumindlægHej, nogen der ved, hvad forskellen mellem socialisme og kommunisme er? -
HJÆLP til aflevering (Afleveres man d.22.)
ForumindlægOpg 1). a. 15% af 620 kr = ? b. 0,3% af 4800kr =? opg 2). Sandsynlighed: I en pose ligger 10 blå, 7røde og 3 sorte kugler. a). udfaldsrummet er ? angiv sandsynligheden for at trække en kugle, som er: a). blå____% b). sort____% c). rød eller blå____% d). ikke rød ____% ... -
omformuler
Forumindlæghej kan nogen omformulere den her tekst for mig det vil være en kæmpe hjælp!!! The most controversial issue is whether low level exposures to EDCs can have adverse effects. Some scientists have found effects at low doses in laboratory experiments, while others have not been able to corrob... -
En lille eng oversættelse (^.^)
ForumindlægHej, er der nogen der vil læse en lille oversættelse på 3/4 sider. Vi har fået ny lære og vil derfor gerne gøre en godt indtryk. ^.^ Skriv til mig hvis du vil hjælpe
