Resultater: 13941 til 13960 af 436512
-
tjek om det er rigtigt 8)
Forumindlæghey har lige noget jeg skal over sætte, kan du så hjælpe mig med at finde nogle fejl hvis jeg har det. 8) 1: john har skrevet en god bog. John has write a good book. 2: han har skrevet tre bøger nu. he has now write three books 3: peter og jean havde set ham mange gange. Peter and Jaen haved see ... -
Stasi...
ForumindlægHej folk! Skal til noget mundtlig prøve-noget i tysk i morgen... Tysklærer mente, at det ville være en ganske god idé, hvis vi havde styr på, hvad Stasi egentlig er... Her kommer så mit spørgsmål.... Har jeg ret, når jeg siger det følgende om stasi?: Forkortelse for Staatssicherheit!! Noget ø... -
rettelse af stil
ForumindlægEr der nogen der har tid og lyst til at rette den nedestående stil igennem? den har noget med teksten "Rendezvous" at gøre. den er nu rimelig lang men jeg har bare brug for der er nogen der gider at skimtden :/ Rendezvous-Daniel Ransom The short story”Rendezvous&rd... -
polynomiers division
Forumindlæghej jeg sidder og skal lave polynomiers division på en polynomiumsbrøk. (2x^3-2)/(x+2) nogen der kan hjælpe mig igang, Jeg kan godt trinene for en almindelig polynomium. Jeg kan bare ikke huske hvordan man gjorde med brøker? -
Bourdieu><Giddens
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om Borudieu og giddens teorier. Bourdieu siger jo, at vores habitus er foranderlig og kan ændre sig livet igennem. Her efter skal jeg sammenligne giddens med borudieu om hvor nemt det er at bryde den negative sociale arv. Her siger Bourdieu så, at vores habitus gør, at vi re... -
ligning for tangenten til grafen for f i punktet
ForumindlægOpgaven lyder sådan her. funktionen: f(x) = 3/4x4+x3-3x2-5 Bestem en ligning for tangenten til grafen f i punktet P(2, f(2)). Skal jeg differencere funktionen først? -
Analyse af Ebbe skammelssøn
ForumindlægNogle der kan en præcis personkarakterstik af hovedpersonerne? -
teknikrapport
Forumindlæghej. jeg er gået hel blank og jeg skal bestemme det nødvendige ekstra arbejde som den eksisterende ventilator skal yde efter installation af røggas køleren. -
Hjælp til maple
ForumindlægHej derude, jeg har en prøve i morgen i matematik hvor jeg skal bruge maple! Er rimelig lost indenfor maple proceduren, jeg vil derfor høre om der er nogen der kan hjælpe mig online imorgen? Er villig til at betale, da det er en vigtig opgave for mig Kontakt mig for mere info -
Spørgsmål!
ForumindlægJeg er i gang med at analyserer et maleri af Jeorg Immendorf: Cafe Deutchland 1978. Der er bare dette spørgsmål, som jeg ikke helt forstår: Hvilke handlinger indgår de i? Nogle som evt. kunne uddybe? På forhånd tak (-: -
Kemi rapport: resultat og diskussion
ForumindlægNu er jeg nået til overskriften "resultat" i rapporten, men ved ikke hvad jeg skal skrive. Rapporten hedder "dannelse og påvisning af ioner". Jeg har et billede af vores forsøg som jeg har lagt ind, men jeg ved det ikke nok. Hvad skal ellers med i resultaterne? Og så vil ... -
Oversættelse til spansk
ForumindlægEn oversættelse fra dansk-spansk, håber nogle vil kigge på det. Der kommer mange illegale indvandrere til Spanien og resten af EU hvert år. De fleste ankommer i lufthavne, almindelige havne eller de krydser landegrænser. Nogle af flygtningene vælger havet, men det er den farligste rute. Tari... -
Fys-Mat-srp.
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart skrive SRP, derfor sidder jeg og forbereder mig grundigt. Men jeg har virkelig brug for hjælp til at udlede Lorenz-transformation ved brug af lineære algebra. Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan opgaveformuleringen til SRP kommer til at lyde, men jeg går udfra at line... -
Differentation af brøk
ForumindlægHej. Jeg har lidt problemer med at differentiere brøken, f(x)=(x^2+1)/(x^2+x) idet jeg ikke kan få det samme som mit regneprogram. Den får f'(x)=1/x^2. Nogen der kan hjælpe? -
Archimedes lov
ForumindlægHej jeg har fået til opgave at: Forklare hvordan man kan bestemme densiteten af en guldring ved brug af Arcimedes lov. og jeg fatter det ikke rigtig :s - kan godt bruge noget hjælp :) vh -
Hurtig oversættelse
ForumindlægHej er der nogle der kan oversætte dette for mig: Por qué no te callas fra spansk til dansk .. Tak for hjælpen :) -
Behøves konklusion?
Forumindlægjeg er oppe på 22-23 sider :/ og min vurdering vil komme til at minde lidt om min konklusion. skal man have en underoverskrift der hedder konklusion eller kan man godt sammensætte disse to ting? -
Den politiske realitet.
ForumindlægHvad betyder den politiske realitet?(-: -
Underskrift, hvor?
ForumindlægJeg er stadig lidt i tvivl om, hvor underskriften skal stå. Skal det være på sidste side af selve opaven (altså litteraturlisten) eller skal det være på det sidste bilag? -
lidt flere tjeker.
Forumindlæg7: han får brevet i overmorgen. he get the letter the day after tomorrow. 8: de er kommet for at blive en uge. they are came to be in a week. 9: Mary har altid skrevet hans regninger. Mary has always write hes bill. 10: de havde ikke set hinanden i 10 år. they have not see each other in 10 years....
