Resultater: 16121 til 16140 af 436513
-
Designer under hvilken gruppe?
ForumindlægHører designer under personale eller produktionsomkostninger? -
Navn på business modellen som bruges på f.eks. aliveshoes
ForumindlægDet er business modellen, hvor folk selv kan designe og sælge deres designs -
Rettelse i grammatikfejl
ForumindlægNogen der vil kigger på min opgave? Der skal nemlig rettes garmmatikfejl -
Finde koefficienter på andengradsfunktion
Forumindlæghej alle sammen !! Ved i hvad koefficienterne er til de her to anden gradsfunkiton, de lyder således f(x) = 3x - 12 a= 3 b= ? c= -12?? og f(x) = -4x -4x a= -4 b= ?? c= -4??? -
Gen-familie og protonpumpe
ForumindlægHej, jeg har 2 ting, jeg undrer mig over. Den første: Hvordan kan struktur homologi kan bruges til at grupper ionkanaler i genfamilier? Den anden: Hvor mange H+ udskilles, og hvor mange K+ kommer ind i cellen med proton-pumpen? På forhånd tak! -
Differentialligninger
ForumindlægHej alle sammen! Jeg ville spørge om der er nogen der kan hjælpe med at løse opgave b og c. Jeg har løst opgave a ved at omskrive den til y = b+a*y. Jeg har uploadet opgaverne op som et billede. -
lidt fransk.. monsieur Pierre?
ForumindlægHey, er der en der vil være sød at kigge mit fransk igennem for de groveste fejl. På forhånd mange tak!Dans le texte on recontre Bahir. Dans une interview il dit qu’il a quitté son pays, l’Algérie pour venir travailler en France. Il a travaillé dans un restaurant dans une cuisine - et plus tard i... -
Organisk kemi. Strukturform!?
ForumindlægHej Jeg skal opskrive strukturformlen for CH3CH2CHNHCH2CH3, men jeg er lidt i tvivl om hvordan den skal se ud. Hvor skal fx N sidde? Håber I kan hjælpe, da det haster ret meget! -
Korrekturlæsning og lektiehjælp tilbydes
ForumindlægKorrekturlæsning Vil du gerne have din opgave finpudset, inden du afleverer den? Som skribent og korrekturlæser, og tidligere gymnasielærer ved jeg, hvad der skal til for at optimere opgaver, specialer, afhandlinger, etc. sprogligt, så indhold og budskab fremtræder på en korrekt og dermed effek... -
Krypteringsprogram
ForumindlægHej, er der nogle kloge hoveder der måske har lavet nogle simple krypteringsprogrammer i c++ f.eks. Jeg har et projekt jeg skal lave, og ved ikke helt, hvordan jeg skal takle projektet, og hvordan jeg skal lave programmet. Jeg håbede at der nogen der kunne vise mig deres koder så jeg lige kunne s... -
Keton til Aldehyd under basiske omstændigheder
ForumindlægFehlings prøve bliver ugyldig prøve for skelen mellem keton og aldehyd, når keton kan blive til aldehyder under basiske omstændigheder? -
Fransk A
ForumindlægNogle som gerne vil rette noget fransk igennem? Det haster. -
Termodynamik - Hvornår skal man bruge formlerne?
ForumindlægHej. Jeg er meget i tvivl om, hvordan jeg skal bruge, hvilke formler i termodynamik. Hvis jeg sidder med en opgave, hvor jeg skal finde ligevægtskonstanten (til 60 C), kan jeg ikke finde frem til om, jeg skal bruge -?G° = R * T * lnK eller om jeg skal bruge Van't Hoffs ligning. O... -
Hvordan man analysere psykologisk
ForumindlægHej studieportalen Jeg skal lave en analyse af novellen Killinger af Dean Koonz. Jeg har fået til opgave at fokusere på det psykologiske, men finder jeg meget svært. Hvad skal man analysere og hvad skal man lægge fokus på? Svar hurtigst muligt. Mvh Damon -
baseparring og hydrogenbindinger i DNA
ForumindlægHej, jeg skal lave en rapport hvor jeg skal forklare baseparring og hydrogenbindinger i DNA, men jeg er ikke helt sikker på pricippet, nogle der kan forklare det På forhånd tak -
Gyldne snit og Fibonacci i musik
ForumindlægHej, jeg skal skrive et opgave afsnit om det gyldne snit / fibonacci i musik. Den her video forklarer det nogenlunde, men jeg har svært ved at forstå det: https://www.youtube.com/watch?v=2pbEarwdusc Er der nogle som kan hjælpe? :D tak -
Hvilke følelser træder vi på hos muslimerne når vi afbilleder profeten?
Forumindlæghvilke følelser træder vi på hos muslimerne når vi afbilleder profeten?? Er der nogen der kan svarer på det? Eller ligger inde med noget materiale om det? -
REducer !!
ForumindlægEn som kan fortælle mig, hvordan man reducer dette: xy + x^2/xy -
Maple - Boksplot?
ForumindlægHej alle. Hvordan laver man et boksplot inde på maple? Jeg har rimelig styr på hvordan man laver et boksplot, når man har et observationssæt ved sin side, men i det her tilfælde fik jeg ikke noget, men kun værdierne for boksplottet. Jeg har værdierne der gælder i et boksplot: - Mindsteværdi... -
linjestyk mellem x og y
ForumindlægHvorfor er et linjestyk mellem to punkter x og y givet ved for t i [0.1]?
