Resultater: 19301 til 19320 af 436513
-
Rettelse af kort kort stil.
ForumindlægEr der nogen der har tid til at kigge min stil igennem og rette den for fejl, både gramma og vendinger. På forhånd tusind tak. Me and EnglishThe mainreason that I this year take English at C-level is that I have to complete my HF. To accomplish that I have to end up with English at B-leve... -
fysisk rejse eller ej????
Forumindlæger der nogen der kan fortælle mig om det SKAL være en fysisk rejse!!??? -
Pontoppidan
ForumindlægEr der tilfældigvis nogen der ved noget om Henrik Pontoppidans enetaler?? Specielt hvad der karakteriserer dem??? Har googlet, men har ikke fundet svar..Håber der er en venlig sjæl eller to derude i cyperspace der kan hjælpe mig, for jeg er godt lost i det. Skal aflevere en stil om hans enetaler ... -
Reaktionsorden
ForumindlægHEJ. er der ikke nogen som gider hjælpe mig med denne opgave plz. Phenofthelin er kendt som syrebaseindikator. Indikatoren er farveløs når pH er under ca. 8 og pink ved højere pH. Phenthotelin er selv en syre, der ved pH under 8 kan skrives på formlen H2Ph og over 8 som Ph2-i stærkt basiske opløs... -
svingninger
Forumindlæget legeme, der er forbundet med en fjeder, sættes i svingninger, og bevægelsen er givet ved:x=0,6+0,3sin(8t)hvor tiden t måles i sek. og x i meter.bestem den største og mindste værdi, x kan antage. Angiv bevægelsens svingningstid. -
Projekt om velfærd
ForumindlægVi har 9. klasses projekt om her om 2 uger, og kunne godt burge nogle ideer. Der overordnede emne er VELFÆRD Det er i meget bred forstand, men må dog ikke handle om dyrevelfærd og det skal helst hanlde om Danmark, men det er dog tilladt at sammenligne. Kom endelig med jeres ideer til delemne,... -
Fransk oversættelse som er meget svær.
ForumindlægJeg har prøvet at oversætte en lille smule men det falder mig virkelig for svært. Jeg skal bruge det til et foredrag så hvis der var en der ville hjælpe mig med at oversætte det ville jeg blive meget glad.Fra krig til krig:I 1830 troede Frankrig at de let kunne erobre Algeriet men nej, krigen var... -
Integral opgave
ForumindlægNogle der kan hjælpe med følgende opgave? -
Tekniske spørgsmål ang. n-Spire
ForumindlægHvordan får jeg den til at løse en differentialligning for mig ... jeg taster eksemplevis Men den vil ikke kendes (y´) Hvad gør jeg så??? -
LILLE TEKST PÅ 1/4SIDE!
Forumindlægnogen der gider at rette min lile franske tekst plz? det er til en fremlæggelse om sacré cour! på forhåmd tak ps håååber i vil hjælpe :) Le haut leu de l’église c’est la coupole dans Sacré Cœur. La vue au delà de Paris est remarquable ; en soixante-trois 63 mètre ... -
Translation please help
ForumindlægHey Forum...Jeg har en oversættelse for til i morgen, som jeg ville håber nogen gad se igennem for eventuelle fejl...Så ville det bar være super :)PÅ forhånd tak !!!Den danske tekst:Vi har modtaget Deres brev af 16. februar, i hvilket de anmoder os om at være Dem behjælpelig med at fremskaffe opl... -
mol/L
ForumindlægHej...Jeg har en opgave der lyder: i 3 L demineraliseret vand hældes 200mL saltsyre med koncentrationen 4 mol/L. Hvad bliver koncentrationen af den fremstillede saltsyreopløsning.Jeg har selv fået det til 3,333. Passer det? Hvis ikke hvordan udregner man det så? -
Hej DUNNAR...
ForumindlægJeg har sendt dig en besked men ved ikke om du har modaget den. Jeg ville bare høre om du evt har tid til at se sidse del af min meget spændende engelsk stil:-). Den står i samme "rum" som første del. Det var mig der skrev rettelse af kort kort stil.Eva. -
et eller en
Forumindlægjeg r lig plusli kommet i tvivl....hedder det et citat (hvilket lyder rigtigt) eller en citat? -
Hvilken rolle spiller Højesteret i Danmark sammenlignet med USA?
ForumindlægJeg er faldet lidt i stå i en opgave. Jeg kan finde utallige svar på dette spørgsmål, men nogle er mange år gamle, så nu vil jeg høre om der er nogle der kan svare mig på hvordan det er nu? :) -
AT metode i biologi
ForumindlægHej (: jeg skal i mit AT projekt redegøre for dopamin og serotonin dannelsen/frigvelsen i hjernen. Hvilken biologi metode er det man bruger når man kigger på dette? materialet har jeg fra lærebogen, så det er ikke noget jeg selv undersøger, men hvilke metoder har eksperterne brugt som har fundet ... -
selvbiografi
ForumindlægKan i hjælpe mig hvordan jeg skal skrive en engelsk stil om mig selv, eller giv mig nogle råd. Tusind tak!!!!!!!!! -
lektiehjælp søges.....
ForumindlægJeg er netop startet på 1.semester på medicin stud. i kbh. Jeg har kun kemi på C niveau, som ligger nogen tid bagud! Derfor søger jeg et kemi geni (b og a niveau) til at hjælpe mig ca en gang om ugen, så er du god til kemi, tålmodig og god til at lære fra dig, bor i københavn og har lyst til at t... -
Sin Cos Tan
ForumindlægJeg kunne godt bruge noget hjælp her -
renseanlæg
Forumindlægforklar mekanisk,biologisk og kemisk rensning.-Hvordan omdanner mikroorganismerne kulhydrater,fedt og proteiner?-hvad sker der med nærinssaltene nitrat og fosfat?Diskussion:-hvor effektivt er rensningen?Konklusion: kan vi bekræte eller forkaste hypotesen?Hypotesen: -vi forventer at Stenløse rense...
