Søgning på: danskere i verden. Resultater: 19301 til 19320 af 47039
-
redox reaktioner
ForumindlægEr der nogle der kan give mig en forklaring på hvordan man kan afstemme redox reaktioner.. Skal til mundtlig eksamen i mn-kemi.På forhånd tak.. -
LSD
ForumindlægHvordan virker LSD på kroppen? -
11-13-tips til kemieksamen c-niveau
ForumindlægHej! Skal op til kemieksamen i morgen, og synes jeg har godt tjek på stoffet. Er der nogen, der har gode tips/fagområder/ideer man kunne komme ind på til, hvordan man kunne hæve karakteren end ekstra tand til de 11-13 stykker? Desuden har jeg lige to ting, jeg ikke forstår: Hvorfor kan der ikke o... -
Informationsteknologi - IT - Datalogi
ForumindlægInformationsteknologi - IT - DatalogiHvad laver man i de forskellige overnævnte fag...?Håber nogle kan svare..//Therackoo :D -
Engelsk på universitetet.
ForumindlægHej :-) Jeg læser i øjeblikket naturvidenskabelige suppleringsfag med henblik på optagelse på medicinstudiet efter sommerferien 2012. Jeg er dog ikke sikker på, at det er det rigtige for mig, da jeg tit og ofte snubler over kemien og fysikken. Matematikken er jeg nogenlunde til. Derfor ha... -
blækregning hjælp til sidste opgave. Hjælp gerne hurtigst muligt :)
ForumindlægOpgave 5. I en spidsvinklet trekant ABC er A=40 grader,/AB/= 7, /BC/= 5. Beregn C, /AC/ og arealet af trekant ABC.Der findes også en stumpvinklet trekant ABC, hvor A = 40 grader, /AB/= 7, /BC/=5 Beregn C og /AC/ i denne trekant. Jeg har sådanset regnet første del af opgaven med den spidsvinklede ... -
Forklaring
ForumindlægKan jeg få en meget nem og simpel forklaring på hvad ''formelle og aktuelle koncentration'' -
Bevisers praktiske funktion
ForumindlægHvad er det helt konkret man bruger beviser til i matematik?Ikke fordi jeg har svært ved at forstå dem, jeg har bare svært ved at forstå deres praktiske funktion.Min lærer siger, at det er en ren form for kildekritik, men tag det roligt; jeg tror jo på dem! -
Stavefejl.......
ForumindlægTil jeres information om stundeterhuen har i lavet en fejl... Punktet starter på følgende måde:\n\n"Hvis du vil gerne vil have..." \n\n\ndet første "vil" skal slettes...\n -
Portræt af Dan Turell?
ForumindlægEr der nogen herinde der har et skrevet portræt i spalte form af Dan Turell? -
Den kolde Krig
ForumindlægJeg skal snart skrive SSO i Samf. Jeg skal vurdere USA's rolle i de Kolde Krig. Er der nogen som har nogle fif, hints eller links til relevante oplysninger. Hvilke personer eller for den sags skyld situationer skal jeg gribe fat i? Hvad var tendensen i deres udenrigspolitik? Hvem var fremtræd... -
Den kolde krigs udbrud!
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med hensyn til, hvornår den kolde krig egentlig startede?!\n\nTak. -
En ligning er parallel med en linje, beregn k
ForumindlægHej derude,\n\nJeg har svært ved, at få bug med flg.:\n\nLinjen Lk med ligningen: kx-3y = 10\n\nEr parallel med linjen\nm: y = 2x+4\n\nBeregn k -
hvad aknd det være? help!
ForumindlægHej! Kan i kom med nogle ideer til hvad for noget kan udvikle sig? -
Buddhist spørgsmål.
ForumindlægHej med jer Jeg har lige lidt problemer med de her spørgsmål. - Er det lettere at blive buddhist end kristen eller muslim? Hvorfor/hvorfor ikke? - Kan man tale om, at en religion er trendy? Hvorfor/hvorfor ikke? -Tror I, der vil komme endnu flere buddhister i Danmark de kommende år? Tak f... -
Kronik
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med indledning til ligestilling er ren utopi? -
Mc.world vs. jihad
ForumindlægForklar Mc.world vs. jihad. -
Hvad betyder dit
ForumindlægHej,Jeg vil bare høre hvad jeres navn/efternavn betyder for jer?Bjarke -
Film, rig vs. fattig
ForumindlægHej allesammen. Nu når man ser film i skole, folkeskole,gym osv., så er det vel ofte at filmen har en betydning for forløbet i undervisningen. så kommer mine "tanker": Jeg sad (hjemme) og så en film, hvor man følger to familier. filmen foregår i 1800-tallet under industrialiseringen i E... -
Opgave: hvilket emne?
ForumindlægHej med jer alle sammen.Jeg sidder og skal til at lave en 9. klasses biologi-opgave. Den skal være færdig den 7. marts.Mit problem er, at jeg ikke ved, hvad jeg skal skrive om! Emnet er valgfrit - bare det holder sig inden for biologiens grænser.Har I nogle idéer? Kom med dem!-Badooo
