Søgning på: danskere i verden. Resultater: 19441 til 19460 af 47039
-
Hjælp, kan i rette
ForumindlægJ'ai appelé Mads Ludvig Juutilainen. et dix-huit ans. deux endroits parce que mes parents sont divorcés, je vis sur le pont à l'est avec mon père et nørebro avec ma mère. dans mon temps libre, j'aime être avec mes amis, j'aime aussi jouer au football. ... -
Induktion, vekselspænding og transformation.
ForumindlægHeej alle. Jeg skal op i fysik i morgen og vil gerne have hjælp til Induktion, vekselspænding og transformation. Hvad skal man fortælle, hvis man trække nogle af de ting og hvilken forsøg ville være vigtigt? Påforhånd tak :D -
Medicinstudiet
ForumindlægHej alle sammen (især medicinstuderende) Jeg er i øjeblikket en folkeskoleelev med en gennemsnitskarakter på 8.89. Med det karakter kan jeg helt klart komme ind på en gymnasial uddannelse, men jeg tvivler på om jeg kan blive optaget på medicinstudiet i AU, jeg vil dog virkelig gerne blive det. J... -
Spørgsmål Ang. samf eksamen c-niveau
ForumindlægHej Allesammen.. Jeg skal op i Samfundsfag, eksamen på c-niveau. Jeg har kigget lidt på nogle indlæg, men har ikk rigtigt fået afklaret mit spørgsmål, derfor spørger jeg: -Hvordan foregår en eksamen i samf. på c-niveau? -Hvad forventes af en? -Hvad kan man udover, at læse hele pensummet igennem... -
Talepapir - Fremlæggelse - Metode (AT Årsprøve 2G)
ForumindlægHejsan alle Vi ved hvis alle, at AT's-metaniveau er wierd. Alle siger at man til den mundtlige prøve, skal snakke ekstremt meget om metode. Mit problem er imidlertid at jeg i forvejen har beskæftiget mig meget med metoden i synopsen - og da man ikke må gengive synops til den mundtlige del, e... -
hvem skabte gud?
Forumindlæggud skabte jorden og mennesket, men hvem skabte gud? -
Hjææææælp. Projekt Teknologi
ForumindlægHej. Jeg har projektuge denne uge. Jeg har overemnet forandring og har valgt underemnet teknologi. Vores problemformulering lyder således " hvordan har teknologi forandret de unge i samfundet og hvilke fordele og ulemper han den taget med sig?". Jeg ville spør... -
Den Kolde Krig problemstillinger?
ForumindlægHej. Jeg har trukket Den Kolde Krig til mdt. eksamen i historie. Har lidt problemer med at finde på en problemformulering - og problemstillinger. Har allerede skrevet følgende problemstillinger: 1.Var det konflikten mellem USA, Storbritannien og Frankrig på den ene side og Sovjetunionen på den... -
Bevis: kvadratroden af 2 er et irrationalt tal.
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart op til matematik eksamen, men har et bevis, som jeg har svært ved at forstå. Beviset: Kvadratroden af 2 er et irrationel tal. Jeg antager, at kvadratroden af 2 ikke er irrationelt. kvadratroden af 2= p/q, p/q er uforkortlig (kvadratroden af 2)^2 = (p/q)^2 2=P^2/q^2 ... -
Stening? Kan det retfærdiggøres?
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i religion i næste uge, og sidder netop og er ved at læse om Islam. Jeg er lige kommet til et afsnit om stening, og om det kan retfærdiggøres? Jeg tænker på om muslimer egentligt ikke synes det er en krænkelse af menneskerettighederne, jeg håber en muslim evt. skriver p... -
Erasmus Montanus
ForumindlægHej derude. Jeg skal fremlægge om komedien Erasmus Montanus, men er dog lidt i tvivl om hvad moralen, budskabet og temaerne er. Hvis der er nogle der kan, så please hjælp (: ! -
¡¡¡¡¡¡¡¡¡Eeeeespañaaaaaa!!!!!!!!!
ForumindlægLa gloria para el mejor Un gol de Fernando Torres en el primer tiempo y una actuación magnífica de todo el equipo le dan a España su segunda Eurocopa. La selección ha vuelto a la élite de una forma brillante. ¡España es campeón de Europa! -
Ronaldinho
ForumindlægHej! Jeg er stor fan af Ronaldinho.. Ronaldinho har vist smukt fordbold..! Men min spørgsmål er hvorfor han ikke spiller så meget i Fc Barcelona.. Jeg har høret rygter om at jeg skal flytte til en anden klub.. -
Hvad skal de 2 år bruges på?
ForumindlægHej alle (: Jeg skal på gymnasiet efter ferien, og er altså færdig dér som 19-årig (og 3 måneder, men whatever). Lige i øjeblikket går jeg efter redder-uddannelsen, men der skal jeg være 21 år, og 3 måneder for at blive optaget. Hvad kan jeg få de 2 år til at gå med? Jeg har sendt en mail til ... -
Ha-jur. brugte bøger
Forumindlæghej ... jeg har Ha-jur brugte bøger som jeg gerne vil sælge billigt. ring 23398391 -
2.Verdenskrig - Sammenhængen
ForumindlægHej. Er igang med en opgave i histrorie, og har et spørgsmål jeg har bakset en del med. Hvad var sammenhængen mellem landene i 2.verdenskrig? (Hvorfor holdte de forskellige lande sammen) Jeg har søgt en del, og håber i kan hjælpe mig. -
D-mark valutareform - HASTER!
ForumindlægHej! Er der nogle kloge hoveder, der kan hjælpe mig med den tyske valutareform i Den Kolde Krig? Så vidt jeg har forstået var det Vesttyskland der indførte den, men var valutaen højere, lavere eller den samme i Østtyskland? Håber i kan hjælpe! -
psykoanalyse
Forumindlæger der en der vil hjælpe mig ...? Giv et bud på, hvordan de tre forskellige dele af personligheden (superego, ego og id) kan påvirke en person, der er på en tiltrængt slankekur, men får tilbudt en lækker kage hos en god bekendt. Brug så mange fagbegreber som muligt.? -
Internatinale organistationer
ForumindlægHej, jeg læser til bachelor i historie(3. semester) og ville gerne vide om det er muligt at kombinere mit studie med et tilvalgsfag så jeg kan arbejde hos NGO´s eller andre humanitære organistationer. Tænkte evt. på europæiske studier fx. i Aarhus. Er der nogen der har et bedre bud? Mange tak Jan -
Skal jeg droppe ud? :O
ForumindlægHej studieportalen, Jeg er 16 år og er lige flyttet fra et halvt års grunforløb på HTX til HHX da de naturvidenskabelige fag ingen interesse havde men jeg godt kan tænke mig noget med handel og iværksætteri. Dog kan jeg mærke at jeg er rimelig skoletræt, jeg er rimelig fraværende og laver i...
