Resultater: 19501 til 19520 af 436513
-
Mekanisk rensning.
ForumindlægHey er der nogle kloge folk, som er sød nok til at hjælpe mig, med hvad mekanisk rensning er. Tusind tak!!!! -
Vestas opgave?
ForumindlægHar lige fået en opgave om vestas, som jeg er rimelig på bar bund med. jeg skal lave en branche- og en konkurrentanalyse :S Nogen som haft en ligende opgave, må i gerne svare hurtigst muligt. Hilsen mig -
hjælp ! 2 spørgsmål
Forumindlæghej :) jeg sidder og laver matematik og er i tvivl om f(x) =x^3-4x^2-7x+10 er en tredjegradspolynomie eller en tredjegradsfunktion? jeg har lavet en division på den og fundet frem til disse tre nulpunkter: -2 , 1 og 5 jeg skal nu lave en fortegnsvariation hvordan gør jeg det? skal jeg bare lav... -
Eksamenssæt 2013 aug bioteknologi A
ForumindlægHej. Jeg vil hører om der nogle, der har lavet dette eksamenssæt? I så fald, hvordan man har svaret opg 3.1 Jeg har vedhæftet eksamenssættet. vh Ralf -
Hjælp til AT
ForumindlægHej venner :-) Er der en god, som er god til AT: Dansk A & Biologi C. Jeg har nogle problemformuleringer, som jeg gerne vil have en til at kigge på; også derudover se om de stemmer med min problemformulering. - Gerne over private beskeder tak. Mvh: Inna -
Kritisk mængde i binominalfordeling?
ForumindlægJeg bliver i en opgave bedt om at svare på hvad den kritiske mængde er udfra en binomaltest. Hvad menes der her? Mvh Olivia -
Toppunktsformel opgave. Opg 3.
ForumindlægJeg har rimelig svært ved opgave 3. Kan slet ikke finde ud af den. Har vedhæftet min aflevering. Håber der er nogen der kan hjælpe mig ;) -
kulhydrater og proteiner
ForumindlægHej SP Jeg har 4 spørgsmål, som jeg ikke kan finde ud af. Kan i hjælpe mig? (I skal blot svare spørgsmålene med ja eller nej). Sådan lyder spørgsmålene: Kulhydrat får blodsukkeret til at falde? Mættede fedtsyrer sænker blodets indhold af kolesterol? Kroppens vigtigste energidepot ... -
Integration ved substitution
ForumindlægJeg har følgende opg:Angiv ved integration ved substitution den eksakte værdi i følgende tilfælde:(Integralet er et bestemt integral med nedre grænse=0 og øvre grænse=1)S x*ln(x^2+1)dxHar prøvet at sætte t=x^2+1. Men så kan jeg ikke finde ud af, at komme af med mit x i det substituerede integral ... -
hjælp til ligninger-lommeregner
ForumindlægJeg skal aflevere disse opgaver i mat.Jeg har regnet det jeg kunne, men jeg vil gerne have det tjekket efter og bede om hjælp til de stykker som evt må være forkerte.OPG. 1 LØS LIGNINGERNEa. 4(2-6x9-5=2-5x x = 0,053b. 3x+=2(x-3) x = -13OPG. 2 UDREGN VED HJÆLP AF ... -
Finde personlige stedord
ForumindlægHej. På tysk så kan man finde personlige stedord ved at analysere eller at finde præpositionen - er der andre måder? Synes, at det kan være vanskeligt at analysere. Her er et eksempel på en sætning... 2. Kennst du _______ ? (die Frau) Self ved jeg godt, at det er akkusativ, ... -
English Essay rettelse
ForumindlægVil lige høre om der er en eller anden, som vil kikke mit engelske essay igennem. Selve indholdet er ikke så vigtigt, der skal bare kikkes på mit gramma.Jeg vil helst, at du har engelsk på B og er sproglig eller har engelsk på A (her er linie ligegyldig). -
Kondital - lille spørgsmål
Forumindlæghey! hvad er bedst: at have et højt eller lavt kondital? -
Kemisk rensning
ForumindlægHey, kemisk rensning, jeg har ingen anelse hvad det er. Er der nogle kloge, som kan hjælpe mig. Tusind tak!!!!! -
as og like
ForumindlægHej 1. They love foreigners like/as him. Hvordan ved man om det er as el. like? -
Valg af emne - HJÆLP!
ForumindlægJeg er virkelig på bar bund mht. valg af emne til AT under emnet rejser - opdagelser, forandringer og ny viden. Jeg kunne godt tænke mig at kombinere biologi eller kemi med enten dansk, historie eller engelsk? Er der nogle der har nogle gode forslag? Evt. noget i forbindelse med alkohol og stoff... -
differentialkvotienten
ForumindlægBestem uden hjælpemidler differentialkvotienten: a. f(x) = 5x b. g(x) = (1/2)x c. h(x) = 5x + 6x -
Spin
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med at finde en henvisning til en forklaring på hvad "spin" er? Gerne udover wikipedia. På forhånd tak. -
Matematik> Mol - molarmasse..
ForumindlægHej folkens!Jeg har problemer med denne opgave - håber i kan give et hint.Oplysninger:C6H12O6 + 6 O2 -> 6 CO2 + 6 H2O1 mol fylder 24 liter.opgave:Vis at hun maksimalt kkan optage 7,0 mol O2 pr.time, og bestem hvor mange mol druesukker hun maksimalt kan forbrænde pr. time.-----Det jeg har tænkt... -
HVIS JEG VAR UNDERVISNINGSMINISER VILLE ALT VÆRE ANDERLEDEST FOR DEM DER VED HVAD DE VIL
ForumindlægHvis jeg var undervisningsminister, ville jeg sørge for at dem, der ved, hvad de vil med deres liv uddannelses -og jobmæssigt, skulle have mulighed for efter endt folkeskole at sætte deres egen undervisning sammen. Det skulle være sådan, at for den der f.eks gerne ville være lære og undervise i.....
