Søgning på: danskere i verden. Resultater: 19841 til 19860 af 47039
-
Hjælp til rettelse af mini eng. oversættelse
ForumindlægOversættelse om udvidet og simpel tid..Engelsk oversættelse1. The man is painting the house 2. While he was climbing down the ladder, his wife was calling him. 3. She says that their daughter is waiting in the telephone and is asking him to hurry. 4. While he was talking with their daughter his w... -
Paradise og unge
ForumindlægJeg skal diskutere lidt frem og tilbage om dette: unge skal ikke kun se paradise. nogen der kan hjælpe mig med at komme i gang med denne diskussion? evt. nogle gode argumenter for og imod :-) -
"First Snow" - HASTER tips!
ForumindlægHej! Jeg skal skrive et essay, hvor jeg analysere og fortolker novellen "First Snow". Jeg er ikke så skarp på fortolkningspunktet, så ville høre om der var noget symbolisme eller fortolkningspunkter som jeg ville kunne score lidt på at skrive om? Mange tak på forhånd! :-) -
danskfaglig metode
ForumindlægHej jeg har skrevet AT om Jules Vernes "Rejsen til månen" jeg har vurderet hvordan den passer til genren science fiction lavet personbeskrivelser sat den ind i berettermodellen set på hvordan Jules Verne er påvirket af samfundet set på formålet med bogen Jeg er begyndt at se på hvilke m... -
rettelse af lille stil
Forumindlæghej.. jeg har skrevet den er lille stil, som skulle være en "ansøgelse". håer der lige er nogen der vil hjålpe..Ich heiße Anna Schwarz.Ich bin 30 Jahre alt. In meine letzte Arbeit, ich eine Telefonistin war. Ich finde diese Möglichkeit als eine natürlich Grund zu geben neues Erlebnis. I... -
offentlig og privat sektor
ForumindlægHvad er den private sektor? Jeg ved at den offentlige sektor er staten kommuner og regioner -
fs10 stil
ForumindlægHej.... nogen ideer til hvad det mund kan være for nogle emner? -
forskellig eng HN eksamen??
ForumindlægForleden dag snakkede jeg med en veninde om hvordan det var gået hende til eksamen. Det viste sig at det var en hel anden opgave de havde haft. Hun har også engelsk på A-niveau og er sproglig, så det undrede mig at hun ikke havde det samme sæt. Hun undrede sig også over at vores var anderledes. H... -
Udeboende SU
ForumindlægHej.Jeg spekulerede lige over hvad man får i SU -
International karakterer
ForumindlægHey,Er det korrekt at man ikke kan gange sin A-niveau fag med 1.06, hvis man går på IB?Hvis ikke, vil jeg stille (måske et svært) spørgsmål: Hvorfor kan man ikke det?? -
heeeeeeeeeeeeeeelp
Forumindlæghej alle, jeg stiinker virkelig til matatiik, skal til i 7. og det bliver svært for mig, fordi jeg ikk kan finde ud af det.. nogen der har et godt råd, så hjælp mig.. knuz & kram, josefine ;i -
Sætning oversæt (akkusativ)
Forumindlæghan har en pakke til manden er hat ein paket für den man Er det DEN der skal stå der? tror jeg kan finde ud af det med et eller andet forholdsord, ting kan i hjælpe mig ? M F N PL Nomanitiv:Ein Eine Ein Einige Akkusativ: (Den) Eine Ein Einige ... -
Hjemløse- projektuge
ForumindlægHejsa :) Jeg skal have projektuge i efter vinterferien og jeg har valgt at have om hjemløse. Jeg er i tvivl om hvem man kan sætte op mod hinanden så man får gang i en diskussion... og hvad jeg skal lave efter jeg har fundet på min problemformulering og undrespørgsmål. her er de: Problemfo... -
God bog til anmeldelse??
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har fået den opgave at skulle finde en skønlitterær bog og skrive en boganmeldelse til den. Problemet er bare at jeg er lidt i tvivl om hvilken bog det skulle være. Har i nogle forslag? Jeg er 16 - snart 17 år og går på gymnasiet. På forhånd tak. :-) -
levekår
ForumindlægHej alle hvordan synes I man kan undersøge social differentiering? Louise -
økologi
Forumindlæghej alle sammen.. jeg sidder her og skal svare på en hel del spørgsmål, men er nu gået i stååå efter at jeg er nået halvvejs... :/ håber i kan hjælpe mig så hurtigt som muligt. de 3 spørgsmål lyder således: 1) forklar hvad en faunaindeks er? og hvilket fordele og ulemper ved det? 2) hvilket ko... -
Grammatik
ForumindlægHej! Jeg er lige i tvivl om dativ og akkusativ på tysk. Hedder det "kannst du mir helfen" or "kannst du mich helfen"? Skriv hvorfor det hedder sådan. Mich=akkusativ Mir=dativ. Jeg ser slet ikke dativ i den sætning -
Hvornår siger man hvad
Forumindlæg´Hej.. hvornår siger man nogle og hvornår siger man nogen -
en sætning tysk oversæt
Forumindlæger der virkelig ingen der kan hjælpe har virkelig brug for hjælp det er det der "for at" jeg har mest svært ved. Karine kom hver aften for at høre Line synge og for at give hende en blomst. -
Kolon eller ej - what say you?
ForumindlægEr igang med at skrive en comparison/contrast om digtene 'The Passionate Sheepheard To His Love' og 'To His Coy Mistress', og er pludselig kommet i tvivl. Ville i sætte kolon i denne sætning eller ej?: The shepherd initiates the third stanza with the rather ambiguous line ‘A...
