Matematik

lektiehjælp

19. april 2011 af ansigtet (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

 jeg ville hører om nogle ville være friske på at hjælpe mig gennem mat-intro forløbet efter sommerferien,det er på videregående niveau men har lidt svært ved det.

det er på videregående niveau

jeg betaler det beløb som der aftales, hjælp kræves en gang om ugen.


Skriv et svar til: lektiehjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.