Matematik

andengradspolynomiet

09. juni 2011 af hjæææælp (Slettet) - Niveau: A-niveau

andengradspolynomier.. hvad er der at sige om dem? 

jeg har indtil videre selv tegnet en graf og redegjort for konstanterne a b og c.. 

der står jeg skal omtale anvendelse af andengradsligninger.. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
09. juni 2011 af Matkaj

Du kan jo også fortælle om toppunktet og eventuelle rødder og hvordan disse bestemmes!


Svar #2
09. juni 2011 af hjæææælp (Slettet)

det var en god ide, det er jeg også selv kommet ind på

ved jo egentlig godt hvad jeg skal hvis jeg læser i bogen lidt.. det er bare dovenskab


Skriv et svar til: andengradspolynomiet

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.