Matematik
andengradspolynomiet
andengradspolynomier.. hvad er der at sige om dem?
jeg har indtil videre selv tegnet en graf og redegjort for konstanterne a b og c..
der står jeg skal omtale anvendelse af andengradsligninger..
Svar #1
09. juni 2011 af Matkaj
Du kan jo også fortælle om toppunktet og eventuelle rødder og hvordan disse bestemmes!
Svar #2
09. juni 2011 af hjæææælp (Slettet)
det var en god ide, det er jeg også selv kommet ind på
ved jo egentlig godt hvad jeg skal hvis jeg læser i bogen lidt.. det er bare dovenskab
Skriv et svar til: andengradspolynomiet
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
