Matematik
Hjælp søges
27. august 2013 af
Linnese (Slettet)
Jeg har fået det spørgsmål:
Hvilke fordele og ulemper er der ved at se på et observationssæt af grupperede observationer i et histogram i forhold til tabel med hyppigheder, kumuleret hyppigheder, frekvenser og kumuleret frekvenser?
Jeg tænker, at der er mere overblik ved, at kigge på tabellen fremfor histogrammet, det virkede mere overskueligt. Men jeg ved ikke, hvad jeg ellers skal sige, er der en der hjælpe mig eller give mig nogle ideer til, hvad jeg kan svare?
Tak på forhånd!
Skriv et svar til: Hjælp søges
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
