Matematik

sumkurve

18. september 2013 af nejvelda - Niveau: B-niveau

Hej

Jeg skal lave en sumkurve og bestemme kvarilsættet.

jeg har intervallene oplyst og procent. Skal jeg ikke også have hyppigheden oplyst før jeg kan lave en sumkurve?

På forhånd tak!


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. september 2013 af RRK (Slettet)

Nej, det behøver du ikke, sumkurven kan sagtens laves ud fra frekvenserne.. :)

Man kan også godt lave sumkurver ud fra hyppighederne - de kommer egentlig til at se fuldstændig ens ud.. ;)


Skriv et svar til: sumkurve

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.