Matematik

Boxplot i TI Interactive

31. oktober 2013 af chrisbrownyeah (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej 

Jeg skal lave en boxplot i TI Interactive, men hvordan? Jeg har et observationsæt at gå ud fra.

Tak for hjælpen på forhånd :-)


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. november 2013 af nejvelda

Ved du om det fungere på samme måde som TI-Nspire? Hvis det er på samme måde så kan jeg godt forklare dig, hvordan du laver en boxplot.


Skriv et svar til: Boxplot i TI Interactive

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.