Matematik

geogebra

18. november 2013 af olfatm (Slettet) - Niveau: B-niveau

jeg har ulighederne:

30y≤-15x+3000

og

y≤-x+150

når jeg så taster dem ind i geogebra, bliver det sådan noget blåt felt, så kan jeg ikke lave mit polygonområde, hvorfor?


Brugbart svar (1)

Svar #1
18. november 2013 af PeterValberg

Måske fordi, du skal "scrolle" lidt ud, så du får lidt mere af akserne vist...
Jeg får dette:

4J07r.png

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Svar #2
18. november 2013 af olfatm (Slettet)

hvorfor kan jeg ikke tegne et polygonområde i det blå felt??


Skriv et svar til: geogebra

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.