Matematik
geogebra
jeg har ulighederne:
30y≤-15x+3000
og
y≤-x+150
når jeg så taster dem ind i geogebra, bliver det sådan noget blåt felt, så kan jeg ikke lave mit polygonområde, hvorfor?
Svar #1
18. november 2013 af PeterValberg
Måske fordi, du skal "scrolle" lidt ud, så du får lidt mere af akserne vist...
Jeg får dette:

Svar #2
18. november 2013 af olfatm (Slettet)
hvorfor kan jeg ikke tegne et polygonområde i det blå felt??
Skriv et svar til: geogebra
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
