Matematik
Stamfunktionsproblem
Jeg sidder og skal løse differentialligningen y'=h(x), og min bog siger, at denne type ligning er et stamfunktionsproblem, hvad betyder det?
P.S. jeg har løst den, jeg forstår bare ikke ordet stamfunktionsproblem.
Svar #1
11. december 2013 af peter lind
Det betyder blot at du skal finde stamfunktionen på højre side
Svar #2
11. december 2013 af mimok (Slettet)
Mange tak for hjælpen! Vil du også hjælpe mig i denne tråd:
https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=1419847
Skriv et svar til: Stamfunktionsproblem
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
