Matematik
Stamfunktion
27. august 2006 af
mobz (Slettet)
Når der står:
Gør rede for, at
g(x)= (3x^2)+x-4ln(x)
er en stamfunktion til
f(x)= ((6x^2)+x-4) / x
--------------------------------------------
Skal jeg så differentier f(x) ?
Gør rede for, at
g(x)= (3x^2)+x-4ln(x)
er en stamfunktion til
f(x)= ((6x^2)+x-4) / x
--------------------------------------------
Skal jeg så differentier f(x) ?
Skriv et svar til: Stamfunktion
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
