Matematik
Lommeregner
04. august 2004 af
est (Slettet)
Hej...
Er her nogle som har en Ti-84+ til at ligge eller kender du en som har en til salg vil jeg meget gerne købe den... kontakt min på: 75891118
Mvh Rasmus
Er her nogle som har en Ti-84+ til at ligge eller kender du en som har en til salg vil jeg meget gerne købe den... kontakt min på: 75891118
Mvh Rasmus
Svar #2
06. august 2004 af emul0c
Tvivler på at der er nogen der har en TI-84+ liggende, da det er den HELT nye, bare sidste år var TI-83+ den man skulle bruge på gym, det er først i år at 84+ er kommet. Men TI-83+ er ligeså god. Den kan det du har brug for på gym, det er først på de videregående uddannelser hvor man skal op og have TI-89 etc.
Svar #3
19. august 2004 af Wasseup! (Slettet)
De fleste lærer på gymnasium anbefaler at man køber en TI-84+ da alt software til TI-83+ ikke mere bliver lagt ud på nettet fra Texas intruments side. Det er de stoppet med.
Svar #6
19. august 2004 af sofilouise (Slettet)
hej
kan skaffe dig en til 840 kr
hvis du er interesseret .......
kan skaffe dig en til 840 kr
hvis du er interesseret .......
Skriv et svar til: Lommeregner
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
