Matematik
Differentation af e^x
Hejsa.
Er der en som kan forklare mig hvordan den differentieres? Jeg forstår nemlig ikk de første led hvor f(x+deltax) bliver til ex+deltax og heller ikke det næste led samt det sidste. Jeg forstår ikke hele differenteringen.
Svar #1
05. maj 2009 af mbujo (Slettet)
Har du planer om at fylde hele første side af forummet ud med dette spørgsmål? :P
Svar #2
06. maj 2009 af LouiseLG (Slettet)
Ej! Der var en masse problemer med at oprette det så jeg trykkede flere gange:-) Kan jeg ikke slette de andre?:--d
Skriv et svar til: Differentation af e^x
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
