Matematik
Maksimum
02. marts 2010 af
Peterse (Slettet)
-
Niveau: A-niveau
Hej!
Jeg har fået stillet opgaven: Gør rede for at f(x)=e^(-x^2+2x+1) har et maksimum?
Jeg kan se at det er en anden grads ligning som der er opløftet til, men har problemer med lige at forstå det helt?
Svar #2
03. marts 2010 af Peterse (Slettet)
Men jeg skal ikke finde max, bare redegøre for at der er et?
Skriv et svar til: Maksimum
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
