Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 18341 til 18360 af 106471
-
"Review"
ForumindlægHej Skulle skrive en anmeldelse om denne film. Har rettet den selv så godt jeg nu kan, men vil i ikke lige kigge på den? There had been allot of talk in the media, about this coming movie “8 Mile”. The New York Times grab one ticket to the pre-release The movie takes place in USA, De... -
PLZ - help! Animal Farm
Forumindlæghej.. skal aflevere denne stil imorgen. Nogen der gider tjekke den for de fejl som jeg ikke har opdaget? PLZ.. kan ikke rigtig få hjælp andre steder end her.. På forhånd tak.. Ps. skal afleveres imorgenAnimal farm is a well-known novel written by George Orwell. It is a political satire based on e... -
Formueret JURA KU
ForumindlægHejsa Er der nogen der gider kigger på den her opgave samt besvarelse. OPGAVE Fredag den 11/3 1983 sender kaffegrosserer S. Vind følgende brev til købmand Andersen: "Jeg kan tilbyde Dem 1.000 kilo brasiliansk Santos á 55 kr. til levering den 25/3 d.å. Navnlig på grund af de kaotiske ø... -
Retning af tekst
ForumindlægEr der nogen, der er så behjælpelige, at læse min tekst igennem omhanlende Henrik Pontoppidan, og rette for eventelle fejl- det ville være en kæmpehjælp. På forhånd mange tak. vh Teksten kommer her : Henrik Pontoppidan er født d. 24. juli 1857 i Fredericia, men voksede op i Randers, hvor h... -
hjælp til at oversætte
ForumindlægHej.. er der nogen som gider at hjælpe med oversætte denne oversættelse.. på forhånd tak Han var sikker på, hvad han ville, mens hun på den anden side ønskede mere tid til nøjere overveje sagen. Igen og igen hævdede han, at han efter moden overvejelse havde fundet en løsning, som også hun uden ... -
Rettelse af Dansk stil.
ForumindlægMange lande skændes utallige mange gange, uden andre mennesker tænker på det i hverdagen. Jeg kan måske også forestille mig selv, hvor kedeligt det må være, hvis verden havde farven grå, og hvid, og alt skal være i fineste orden. Forstå mig ret, hvis vi ikke havde debatter eller andre sager, at s... -
Dansk:er der nogle der kan hjælpe?
ForumindlægHej.. jeg er virkelig på bar bundt med hensyn til at hvordan jeg videre kan digte på denne historie..(for da jeg ikke kan finde pointen i denne tekst, kan jeg heller ikke fortsætte den..)...har siddet foran denne cpu skærm i snart 2 timer nu uden at skrive noget :'mvh migDet handler om at jeg... -
Density, polaritet, visocitet osv.
ForumindlægLiquid Density (g/ml) Polarity Viscosity (thick or thin) Syrup 1.62 Yes Thick Glycerol 1.3069 Polar Thin Washing-up liquid 1.1 Nonpolar Thick Water with colour dye 0.96 Polar Thin Vegetable oil 0.9151 Nonpolar Thick Alcohol 0.794 Polar Thin Ved ikke lige hvordan dette skema kommer til at ... -
Er ordstillingen rigtig!?
ForumindlægTwo-thirds(tal) of(præp) college(sb) freshman(sb) (66%) believe(vb) its(pron) essential(adj) or(konj) very(adv) important(adj) to(præp) help(sb) others(adj) in(præp) difficulty(sb), suggests(vb) a(?) survey(vb) of(præp) 263,710(tal) students(sb) at(præp) 385(tal) U.S colleges(sb) and(konj) univer... -
5 hurtige newton
Forumindlæghej jeg har lige et par spørgsmål som jeg forhåbentlig kan få nogen gode svar på (: 1.kan newtons første lov udledes af anden lov ? 2.virker de 2 kræfter, som nævnes i newtons 3. lov på det samme legeme ? 3.to personer trækker hver sin vej en klods med massen 25 kg, som hviler på et gnidningsfrit... -
O2 og CO2´s betydning for frøspiring
ForumindlægJeg lavede et forsøg i skolen, med at rulle nogle vatkugler sammen i nogle karsefrø, hvorefter jeg hang dem ned i nogle kolber med hver deres væske. Den 1 kolbe var der H2O i, den anden KOH og den sidste KPyr. Jeg skal nu lave en rapport over forsøget og har problemer med disse spørgsmål: Er CO... -
Mundtlig Historie A - 3. G
ForumindlægHej SP! Jeg sidder lige nu og er igang med min 24 timers eksamens læsning til Historie A. Jeg har trukket emnet Indien - Fra koloni til demokrati. Her har jeg så fået et par tekster hhs. af et brev fra Ghandi til vicekongen Lord Irwin omkring hvordan hans forløb med saltmarchen i 1930. En tek... -
hjælp med reaktionsgenitik
ForumindlægOpgave 2 Reaktionen fra opgave 1 har en aktiveringsenergi på 43,6 kJ/mol, og en hastighedskonstant k1 ved 23 grader celcius. Reaktionen opvarmes nu fra 23 grader celcius til 25 grader celcius, hvor den får hastighedskonstanten k2 a) Hvad er forholdet mellem de to hastighedskonstanter? b) Stem... -
El-lære og gassers arbejde
ForumindlægHejsa Er ved at læse til eksamen og laver derfor nogle opgaver og jeg er stødt på to problemer. Det første er indefor el-lære; "Et elektrisk kredsløb er opbygget, som vist på figuren (R1 er serieforbundet med R2 og R3, R3 er serieforbundet med R4, R2 er paralleforbundet med R3 og R4). Kred... -
Amplitude
ForumindlægI en forsøgsopstilling befinder der sig et stykke perifer nerve fra en frø. Nerven er omgivet af en saltvandsopløsning med ionkoncentrationer, der er tæt pa° normale fysiologiske værdier. To ekstracellulære stimuluselektroder er placeret i den ene ende af nerven, og to ekstracellulære registrerin... -
LIDT HJÆLP !!
ForumindlægHej!\nEr der ikke nogen som kan hjælpe mig med disse opgaver. Vi fik 10 opgaver i sandsynlighed som vi skulle regne og af dem har jeg lavet 6 som jeg er 110 % sikker på er rigtige men der er 3 som jeg ikke ved hvordan jeg kan lave. Opgave 4 har jeg lavet men er lidt usikker på om det er sådan at ... -
Dansk-Engelsk oversættelse
ForumindlægGoddag alle sammen :) Jeg vil blive glad, hvis der er en der har tid til at se nedenstående dansk-engelsk oversættelse igennem :) Den oprindelige danske tekst:: Den engelske middelklasse har fået et dårligt ry, hvis man skal tro på en rapport, som fornyeligt er blevet offentliggjort. En organisat... -
Engelsk stil.
Forumindlæghej alle sammen. er i gang med engelsk stil, men er gået i stå? så er der nogle der vil læse den, rette lidt i den og komme med ider til hvad jeg mere kan skrive .. det ville være super fedt :D Decoration of the body goes far back in time. The human need to adorn themselves has always existed and... -
Engelsk - rettelse (2)!! :)
ForumindlægHej igen q; .. jeg har nu endelig skrevet anden del af min aflevering, og har kigged rimelig grundigt på det hele.. - Håber der staidig er nogle vågne som gider at rette den her korte aflevering :b .. 2. Write about one of the themes we have talked about in the class (e.g. bullying, parents’ exp... -
Bush vs Kerry - hvem bør vinde?
ForumindlægHvem bør vinde ... og hvem vinder?
