Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 2221 til 2240 af 3597
-
STX Gymnasium Dramatik ??
ForumindlægHeej alle sammen .. Jeg går i 9.klasse og skal til gymnasiet efter 9.klasse. Jeg er blevet egnet .. Men jeg er lidt i tvivl om hvilket kunstnerisk fag, som jeg skal vælge .. Jeg vil vælge mellem musik eller dramatik .. Jeg ville spørge nogle jer der ude, om i ved noget og fagene? Hvad man laver i... -
Struktur af den monologen
ForumindlægHajsa.Jeg skal til AT i morgen, og arbejder med fagene Musik B og Samfundsfag C. "Musikeres selviscenesættelse og deres indvirkning på samfundet" Jeg har læst at flere steder at man først skal konkludere på problemstilligerne kort, og derefter snakke metode.Mit spørgsmål er, om det ikke... -
Lektiehjælp tilbydes
ForumindlægHej! Jeg er 18 år og går på STX i Århus(2.g), hvis ikke du er bosat i Århus kan det evt. klares elektronisk. Jeg tilbyder lektiehjælp i engelsk, dansk, filosofi, religion, samfundsfag og til dels musik, min studieretning hedder Engelsk, Musik A. Andre fag inden for humanoira kan jeg også ... -
Musikrealterede jobs?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg står til sommer med et afgangsbevis fra STX, dette med musik og engelsk som 'studieretningsfag'. Jeg har valgt at holde et "sabbatår" og prøve at forfølge min musikerdrøm, men jeg mangler imidlertid et arbejde, som kan betale min husleje i det år. Jeg hå... -
SRP historie og engelsk - blues? slaverne?
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder og skal vælge SRP emne snart! Jeg vil rigtig gerne skrive om musik, men musikkens metoder er ikke min stærke side.. Så tænker at kunne skrive i engelsk og historie også skrive om blues udviklingen og måske komme ind i slaverne og alt det dengang. Er ikke sikker på at d... -
Duke Ellington musikanalyse
ForumindlægHej :) Jeg skriver SRP om Harlem Renaissance i musik og engelsk og skal i den forbindelse analysere The Mooche af Duke Ellington. Jeg synes dog, at det er ret svært, da jeg ikke har fået undervisning i jazz. Er der nogen der har lavet en analyse af nummeret, eller er der nogen som kan komme med ... -
Filmanmeldelse
ForumindlægKan en filmanmeldelse lyde således? Instruktøren har valgt et for ordinært grundlag, der ikke når ud til seerne godt nok. Efter min mening er filmen lidt for tynd. Den sætter ikke nogen nye standarder, og er ikke så tankevækkende. Bl.a. sammenlignet med for eksempel, den fantastiske kortfilm, So... -
Gym ansøgning
ForumindlægHej allesammen, jeg er en pige som skal til at søge ind på gym og jeg ville gerne vide om der er nogen som ville hjælpe mig med at se de fejl (komma-, stave- eller tegnsætningsfejl) som jeg muligvis har overset på forhånd tak :)) Hej mit navn er Caroline Schlüter og jeg er 15 år gammel. Jeg sø... -
Lille aflevering
ForumindlægHar skrevet et slags digt, så mange af tingene er nok meningen selvom de lyder lidt underlige... Vil meget gerne hvis nogen lige vil kigge den igennem og kan gøre mig opmærksom på de fejl der er...Die Jugend ist zu jeder Zeit gut zu kritisieren gewesenBesonders die Eltern Du bist keine Ausnahme- ... -
Nogen der gidder at kigge på min tyske opgave?
ForumindlægDer kleine Tag Der kleine Tag erlebt viel, wenn er auf die Erde ist. Einige Erlebnisse sind besonders gut. Das erste, was er bemerkt, wenn er auf die Erde kommt, ist das gutes Wetter, das schöne Meer und die Strande, die hohe Berge und die schöne Landschaft. Er freut sich auch, wenn er einem ... -
Elvis Presley
ForumindlægHej. Jeg skal fremlægge om Elvis presley, så jeg har selvfølgelig skrevet noter til det. Så jeg ville bare lige spørge om der nogen der ville læse den igennem/rette. Så det giver mening? Jeg er ordblind, så jeg har det ret svært. Teksten: Hvem er Elvis Presley? Elvis Presley kom fra meget ... -
er der slet ingen der vil hjælpe med tysk.til i morgen
Forumindlæghej alle sammen jeg har lavet en tysk stil til i morgen om en undulat jeg havde før. jeg er ikke den skarpeste kniv i skuffen til tysk så vil gerne have hjælp til at rette... (det ville være meget dejligt) nå men her er stilen (på forhånd tak): Ich hatte einen grünen Wellensittich weiblich, wenn ... -
Tyskaflevering - Grammatik?
ForumindlægHej derude! Jeg skal her til aften aflevere en "stil" i tysk, som er skrevet ud fra filmen "Das Wunder von Bern", hvor jeg har forsøgt at skrive et afskedsbrev, fra den ældste bror til forældrene. Jeg er ikke helt skarp til det grammatiske, så håber der er en venlig... -
Meine Freizeit, nogen der kan rette teksten? :) tak på forhånd
ForumindlægHallo Mein name ist Mana. Ich bin 14 Jahre alt, und ich wohne in Solbjerg in Dänemark.Meine mutter heisst Elmira, sie ist 39 Jahre alt. Sie Arbeit als Al2bolig in Tilst. Meine Väter heisst Pourang er ist 45 Jahre alt. Meine kleiner Bruder heisst Shervin, Shervin vergehen auch Solbjergskolen in 1... -
iPad til studie/ uddannelse
ForumindlægHejsa Spørgsmålet er sikkert vendt før, men håber alligevel, nogen vil komme med lidt råd. Jeg er lidt træt af at slæbe min PC frem og tilbage til skole, og overvejer derfor at købe en iPad - er kontorelev med specialet &a... -
er mega ked af det.tysk stil
Forumindlægjeg er den dårligste til tysk og det er den eneste chance til at forbedre min standpunkts karakter i tysk. vi skulle skrive en fri stil og jeg er jo ikke den bedste så ville spørge jer for jeg ved i vil hjælpe mig. men her er min stil (først på dansk) dansk: Jeg havde en grøn hun undulat da jeg v... -
Hvordan?
ForumindlægHej alle Jeg skal snart til dansk skr. eksame. Jeg vælger altid at anlysere en lit. artikel, men får ikke ret høj karakter, da min lærer synes at strukturen i stilen er ikke god. Hvordan kan man skrive en god lit artikel med en god strukturformel?? Det jeg plejer at gøre er, at jeg går disse ... -
Hindbærsnitter - Søren Ryge Petersen
ForumindlægEfter at have læst Søren Ryge Petersens esay, "Hindbærsnitter.", er jeg gået en del kold mht. genre. Havde jeg fået den til eksamen, er jeg 100% sikker på, at jeg var mere i stand til at argumentere for, at det er en novelle frem for et essay. Det er korrekt, at den er subjekt, men en n... -
Oversættelse
ForumindlægHej!Er der nogen som vil rette min oversættelse?Takker på forhånd!Min oversættelse:Flamenco es una popular baile. Muchos extranjeros identifican flamenco con toda España, pero flamenco es de Andalucía. Andalucía está en el sur de España. Un típico bailes flamencos llama Sevillana. En muchas disco... -
Mein bester Urlaub in Paris
ForumindlægHej alle sammen, er i ikke nok søde med at hjælpe mig. Jeg skal aflevere stilen på mandag, derfor vil jeg spørger jer om I ikke kan rette de fejl i mener ikke er korrekte I teksten. Bedøm med karakter Mein Name ist F...., und ist 16 Jahre alt. Ich gehe auf ..... Skole 9.jahrgang. In den let...
