Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 2621 til 2640 af 160038
-
Matematik eksamenssæt
ForumindlægHejsa derude er der nogen som kan vedhæfte matematik eksamenssættet fra sidste år? På forhånd tusind tak :) -
Hjerting kirke - Matematik
ForumindlægHej alle sammen, er der noegn der kan hjælpe mig med følgende opgaver? Du skal bestemme følgende: c) Vinklen mellem linjerne EF og ET d) Vinklen mellem linjerne FG og FT e) En ligning for det plan, der indeholder punkterne A, B, E og F f) En ligning for det plan, der indeholder punkterne B, ... -
Kemi august 2005
ForumindlægNogen der har løst opgavesættet fra kemi STX august 2005? -
3 små matematik A-niveau opgaver
ForumindlægHej Jeg er i gang med en matematik aflevering og har det lidt svært med det her i starten. Jeg mangler tre opgaver i den aflevering og kan ikke gennemskue hvad man skal gøre. Her er de: 1. Differentier funktionen f(x) = sin(e^x)*x (uden hjælpemidler) 2. Bestem en ligning for tangenten til g... -
matematik,matematik....øhhh
ForumindlægØhhh der er ikke lige nogen der kan forklare hvad man skal her, så jeg lige kan komme igang med den.I et koordinatsystem er en linje l bestem ved ligningen:x+3y-100=0Og en linje m er bestemt ved ligningen:ax-5y+1=0hvor a er en konstant.Bestem tallet a , således at l er vinkelret på m.Det som jeg ... -
Tysk fs10 2009 hjælp tak!
ForumindlægHejsa håber nogle vil hjælpe mig. :) Er der nogle som har en af disse opgaver liggende? 1. Dafür geben Kids ihr Geld aus 2. Mit dem Pferd durch Europa 3. Deutschland sucht den Superstar jeg ville blive meget glad hvis nogen ville sende den hurtigst mugligt til mig på forhånd Tusinde Tak -
Eksamenssæt august 2012! HJÆLP :O
ForumindlægHej Jeg skal løse opg. 2 fra eksamenssættet d. 28 august 2012, men kan desværre ikke finde ud af opg. 2.3 eller 2.4. Så er der nogle, der skulle sidde inde med svarene og forklaringen ville jeg blive meget glad!! Generelt handler opg. 2.3 om, hvorfor en heterozygot person har to ekstremumspunkt... -
KVUC MODUL 2 opgaver MAT A
ForumindlægHej ! Er der en der tilfældigvis ligger inde med et rettet opgavesæt til KVUC modul 2 i Matematik B-A niveau ? Opgaverne er reviderede august 2011 så dem der ligger rettede på "Fronter" er forældede !!!! Tusind tak for hjælpen :-) -
Bioteknologi A eller Fysik A?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal meget snart til at beslutte mig for, hvilken studieretning jeg skal vælge på gymnasiet, da jeg snart skal ud af 9.klasse. Og mit spørgsmål lyder derfor således; Hvilken studieretning mener I ville være bedst for mig - Biotek A, Matematik A, Idehistorie B eller Fysik A, ... -
Hvad er det præcise emne til AT 2009 rejser....?
ForumindlægHvad er den præcise definition af emnet til AT 2009? Det er rejser og så nogle flere ting... kan bare ikke huske hvad og kan ikke finde min cd-rom. Er der nogen der kan hjælpe? Kan huske der stod "Rejser - ...." Men hvad var det sidste udvikling eller sådan noget? -
*haster lidt* Mundtlig matematik for DTU ADK A Niveau differentialligninger
ForumindlægJeg er i færd med at gennemgå spørgsmålene til min mundtlige eksamen torsdag og har løbet panden mod en mur. Opgaven hedder som følgende: 11) Differentialligninger Redegør for den fuldstændige løsning til den logistiske differentialligning. Redegør for forløbet af mulige løsningskurver og ... -
P= P0*a^t opgave???
ForumindlægHej :-) I dette opgave har jeg ingen idé om hvad for en formel jeg skal bruge, eller hvad for et ''emne'' i vil give opgaven, sådan at jeg ved hvad det drejer sig om. Her kommer opgaven: Følgende tabel viser for hvert af årene 1992- 2006 mængden af udvundet solenergi i S... -
Mat A + ?
ForumindlægHeej Alle Sammen !! Jeg er en 3'ere som snart skal vælge fag til srp. Min sudieretning er mat a, fysik og kemi b, så jeg bliver nødt til at skrive i mat, hvilket jeg ikke ville :( Men ja mit spørgsmål er, om i havde nogle forslag til hvad man kunne skrive om hvis jeg vælger dansk eller histo... -
Matematik A SIDDER FAST NOGLE DER KAN HJÆLPE?!!!
ForumindlægNogle der kan hjælpe, sidder virkelig fast -
Analyse af Danmark 2009
ForumindlægHej, jeg har trukket Danskhed hvor at jeg har valgt billedet "Danmark 2009" af Peter Carlsen, og jeg har 2 problemer som er. 1. jeg har ikke noget oplæsningsstykke 2. jeg skal finde noget at perspektivere til Det ville være en meget stor hjælp hvis der er en som har tid til at hjælp... -
Haster! - Mat A og Samf A
ForumindlægJeg skal snart skrive SRP og skal derfor lave en disposition over hvad min SRP skal indeholde. Jeg har valgt at skrive i matematik A og samfundsfag B og jeg har valgt emnet Finanskrisen. Er der nogle der har en ide til en god disposition for opgaven? Og er der evt. nogle, som skal med i opgaven? ... -
FSA Maj 2009 Målestokforhold
ForumindlægJeg er ved opgave 2. Jeg forstår ikke den første opgave. Der står man skal vise målestoksforholdet er 1:2000 på PAR-3 banen. Nogen der kan hjælpe? -
Definerer A, B, C niveau eller år?
ForumindlægHej, Jeg er lidt uenig med min veninde i forhold til STX. Hun mener: At efter grundforløbet i 1.g (efter jul), så bliver alle de fag, som du skal have på A eller B niveau - på A eller B niveau. Jeg mener: At i 1.g er dine fag på C-niveau, i 2.g er de på enten C eller B niveau og i 3.g er de på... -
22. maj 2014 eksamenssæt matematik a stx
ForumindlægHej, Er der en som ligger inde med eksamenssættet fra d. 22. maj 2014 i matematik a. Ville være til stor hjælp, hvis i ville vedhæfte opgavesættet! -
Matemarik A
ForumindlægHej. Jeg vil bare spørge hvilke ting man kommer til at arbejde med når man får Matematik A?
