Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 2621 til 2640 af 3597
-
Heeej jeg har samf eksame mudntligt
ForumindlægSamfundsfag: Manglende ligestilling i Danmark Dette er en mini-udgave af prøven i samfundsfag. I er blevet præsenteret for en lang række eksempler på, at kvinder ikke behandles på lige fod med mænd. Find selv et eksempel på manglende ligestilling i Danmark. Eksemplet skal være nutidigt. I s... -
Tysk Opgave skal rettes! Afleveres imorgen!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har en tysk opgave ved navn: Mein Handy und ich! Jeg skal lave den færdig til imorgen men jeg ved at jeg sikkert har tons vis af fejl! Det ville derfor være FANTASTISK hvis en af jer kunne rette min opgave. Dog er jeg ikke færdig med den endnu, for jeg mangler den allersids... -
Kildekritisk analyse af Krystalnatten den 9 november 1938
ForumindlægJeg er igang med at skrive en kildekristisk analyse af "Krystalnatten", og vil meget gerne hører hvis der er nogle der har tid til lige at kigge den igennem, idet det er første gang jeg laver en kritisk analyse på en kilde i historie. Jeg sender gerne opgaven på besked. -
Gymnasiet
Forumindlæghey..Help!! hvad er forskellen på gymnasiale uddannelserne?(gymnasiet, htx osv.)hvem er de typiske elever der vælger dem?hvorfor er der nogen som ikke forstår gymnasie kulturen, selvom de ikke er dumme?ps.forstår ikke rigtig det sidste spørgesmål, men skal svare op det.TAK -
Hjælp - en der vil tjekke mit svar på le mariage
ForumindlægHej Jeg er i gang med en fransk opgave der hedder le mariage. Oversættelsen har jeg lavet og føler mig forholdsvis sikker på den. Men synes det er svært når man selv formulerer det hele. Er der en der har tid til at rette mit svar igennem? Så ville jeg være rigtig taknemmelig. Tak på forhånd. ... -
Almendannelse i gymnasiet
ForumindlægHvad synes i er mest medvirkende til at man bliver alment dannet af at gå i gymnasiet. Her tænker jeg mest på det faglige, men også lidt på det sociale) -
Noter til navngivende tekster:
ForumindlægNedenstående tekster er pensum til tysk begynder, gymnasieniveau.Vil høre om nogen havde nogen noter til nedenstående tekster, også gloselister...TEKSTER FRA: Hallo Nachbarn, gyldendalAbendlied - Wolfgang BorchertDie Geschichte von der frau,die immer noch schlanker werden wollen - Ursula WölfelRe... -
Billedkunst LEKTIER!!!
ForumindlægVores billedkunstlærer, 3.g c niveau, giver os sygt mange lektier for. Lektiemængen tager vel ca. 20-60 min. at lave. F.eks. skulle vi her den anden dag lave tre portrætter og ALLE i klassen blev savet, fordi de ikke havde brugt nok tid på det. VI har overvejet at gå til rektor, men vi ved ikke h... -
programmer på min computer
Forumindlæghejsa jeg har konstant problemmer med virus på min computer og jeg laver en antispyware scan 5 gange om dagen og det er ved at blive for meget....jeg tror det har noget med hvilke programmer jeg har installeret men jeg som ikke ved meget om computere ved selvfølgelig ikke hvilke programmer er ska... -
Kender i det ?
ForumindlægSkal til eksamen i fysik/biologi imorgen og har terpet og terpet..lige nu kan jeg så intet huske og er fuldkommen panikslagen! -
Sjove/irriterende hændelser under eksamen
ForumindlægI går var jeg til mundtlig eksamen i dansk (folkeskolen) og jeg sad i et forberedelses rum og læste min novelle jeg havde fået udleveret. Pludselig, mens jeg sad og læste min novelle, var der en bold som ramte vinduet til mit rum. Jeg kiggede ud og så et par drenge fra 5.-6. klasse. Jeg ignorered... -
Dansk Essay!!!
ForumindlægHeeij :D... Jeg vil gerne have hjælp til en dansk Essay.. Mit afsæt er ''Mobiltelefon'', det er ikke selv valgt, men det er min lærer der har valgt det ... :D Ehm.., Jeg er har skrevet noget af den, men er ikke helt færdig.. Så ville bare spørger om der er nogen, som vil læse den ... -
Rette?
ForumindlægEr der en der har mulighed for at se min stil (portræt af en ven) igennem for fejl og ligeledes komme med kommentarer? PÅ forhånd tak! -
Jeg lider af Eksamensnervøsitet
ForumindlægHjælp!!! Jeg går 9. klasse, - jeg har eksamen om 3 uger, og jeg er allerede nervøs!!! I dagligdagen får jeg højere karakter end jeg gør i en prøve, fordi jeg bliver så nervøs. Hjælp! Hvad skal jeg gøre??? -
OddPawn
ForumindlægFuldstændigt uden for nummer vil jeg foreslå at folk tager et smut forbi: www.oddpawn.com Det er en quiz, der kræver logik på højt plan :-) Men pas på, det er vanedannende. -
Forklar hvorfor der opstod en ungdomskultur i 1950erne?
ForumindlægJeg skal besvare nogle spørgsmål i forhold til en opgave i historie ungdomskultur, herunde skal jeg svarer på spørgsmålet : Forklar hvorfor der opstod en ungdomskultur i 1950erne? Jeg synes ikke rigtig jeg kan komme frem til et klart svar udefra det vi har skulle læse som pensum. Hvis i har nogl... -
STX ?
ForumindlægHej . Jeg er på brobygning i denne uge. Jeg har besøgt STX og jeg har bestemt mig for at tage derhen efter 9. Men jeg vil gerne have alle de her fag : Spansk, fransk, engelsk, dansk, matematik, fysik og kemi .. Kan det lade sig gøre ? Håber på hjælp :) -
Hjælp med matematik😔
ForumindlægHej... Jeg har sidet i flerer timer nu, og prøvede at løse min matematikopgave, men uden held. Håber nogen kan hjælpe mig. Vil meget gerne også have en forklaring på det, da jeg ikke forstår det. Opgavaen er vedhæftet! Sætter pris på jeres hjælp!???????? Tak på forhånd... -
Folk er mærkelige!
ForumindlægHey ya'll! Jeg har grueligt brug for hjælp til min forberedelse på Dansk fsa prøve b. Jeg har trykket emnet Lyrik, fedt! Og har valgt et digt af Michael Strunge; Folk er mærkelige No problem, men jeg har brug for en anden end mig selvs fortolkning af digtet, that's why I'm begging y... -
Aflevering - dating porfil
ForumindlægHeej, håber nogle kan hjælp mig med at rette min tekst. Opgaven lyder således: 1. Schreib entweder die Kontaktanzeige, die Katarina für sich selbst geschrieben hat, oder die, die Ingo formuliert hat. Jeg har skrevet dette: Name: Katarina Alter: Katarina verrät es nicht. Ich bin weiblich. Geburtsd...
