Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3221 til 3240 af 65692
-
Engelsk referat, STX hjælp!
ForumindlægHej alle sammen ;) Jeg skal aflevere en engelsk referat inden imorgen kl. 10. Jeg har skrevet den, og er usikker eftersom det er min første engelsk aflevering jeg laver også skal jeg have karakterblad. Jeg har læst den flere gange og syntes ikke selv at jeg kan finde nogle fejl. Den er kort, ... -
ET HURTIGT MATEMATIK SPØRGSMÅL
ForumindlægHej Nogle der kan regne denne opgave uden hjælpemidler og forklare step for step hvordan, jeg er hoppet lidt af her :) 6(8/3 - 1/3) jeg ved det skal give: 42/3 -
Differentialligninger - Mundtlig eksamen
ForumindlægJeg ønsker at få disse delpunkter uddybet. Evt. kan I sætte nogle links ind til sider, der behandler disse emner. Tak på forhånd. 1. Gør rede for vækstmodeller givet ved differentialligninger herunder eksponentialvækst og logistisk vækst. 2. Gør rede for differentialligninger herunder ligninger... -
opgave hjælp-eksamen i morgen
ForumindlægHej.Har virkelig brug for hjælp til en opgave, så håber at der sidder nogen oppe endnu og læser til eksamen, som kan hjælpe mig.Skriver lige hele opgaven ind her.Radioaktiv kilde...funktion, A(t)=A0*e^-kt+Bhvor A0 altså eren konstant, det er meningen at nul skal stå med sænket skrift.Det oplyses ... -
Matematik FSA-2011 Hvad synes i?
ForumindlægHvad synes i om fsa matematikprøven i år? :) Jeg synes selv, det første i problemregningen var utroligt let, Men i opgave 4-5 blev det en del sværere. Færdighedsdelen var ikke så svær igen :) -Lad os lige diskutere nogle opgaver! :) -
Eksamen
ForumindlægSkal til fysik eksamen i 9 klasse, og har brug for noget opfriskning på de forskellige områder.. nogle der har noter eller lignende? ville hjælpe meget. -
Hjælp til nem matematik om funktioner
ForumindlægHej http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2000-8-6Vmh.pdf Opgave 3. Den sidste. "Løs ved beregning ligningen f (x) = 5x." Jeg forstår ikke hvad jeg skal gøre?? -
Mat A STX
ForumindlægEr der nogle der kan ligger resultaterne ind fra Mat A i dag? Fra opgave 1 til 16. -
Skriftlig eksamen 31 maj 2012
ForumindlægHej guys Var der nogen der var oppe i skriftlig eksamen her sidst i maj. Ville spørge om vi kunne sammenligne svar, for er hamrende nysgerrig om hvordan det er gået. -
Facit til fysik eksamen d. 19. maj 2017?
ForumindlægEr der nogen der har facit eller evt. løsningsforslag til eksamenssættet fra fysik A d. 19. maj? -
eksamen - hvordan?
ForumindlægHej På den nye reform i matB, trækker man sit emne dagen før man skal til eksamen? Uanset hvilke af to eksamensformer skolen vælger? Det er Hf enkeltfag Hilsen Sam -
Hjælp (eksamen)
ForumindlægEr der nogen der ved hvornår "Weg mit der Grenze" af Gudrun Pausewang er skrevet..? Det haster (er midt i min 24 timers eksamen i tysk) Møzzer -
Eksamen HJÆLP
Forumindlæghej jeg skal til eksamen imorgen og jeg vil gerne ved om nogen kan hjælpe mig med at fortælle mig hvad er forskellen på pigebande og drengebande.... hilsen Zahra på forhånd tak -
Historie hjælp mundtlig eksam
ForumindlægHEJ alle søde mennesker :) Vil I gerne hjælp mig med min sidste mundtlig eksam før jeg bliver student?? Jeg skal til historie eksam den 23-06-09. historie eksamen er 24-timers. Jeg kender en, som er folkeskole lære, men jeg vil gerne have hjælp fra en der læser eller underviser historie på stx ni... -
Matematik A- netadgang
ForumindlægHej alle sammen Jeg vil spørge om der er andre der har været op i matematik med netadgang i dag? hvis der er nogen, så vil jeg gerne høre hvad I har fået, for jeg synes den var virekelig svær, og mest den udenhjælpmidler På forhånd tak -
Matematik B - stamfunktioner
ForumindlægJeg er i gang med at læse op til b-niveau skriftlig eksamen i 3g, da jeg skulle løse denne opgave: En funktion f er givet ved f(x)=6x^2 Bestem forskriften for den stamfunktion til f, hvis graf går fennem punktet P(1,10). Jeg har fundet stamfunktionen, som jeg tror er: F(x)=6*2*1/3x^3 (ret... -
Matematik A-Niveau. Differentialligninger.
ForumindlægHey Pepz :D Jeg har virkelig brug for hjælp til nogle spørgsmål jeg kan trække til min eksamen imorgen. Som overskriften siger så er det differentialligninger. Here it goes! :) 1) Du skal gøre rede for differentialligninger og forskellige vækstmodeller. 2) Du skal gøre rede for differentiallignin... -
Eksamen
ForumindlægVil bare lige høre om det er tilladt at bruge alle de formelsamlinger man har lyst til, i problemregning for 9. klasse? -
hjælp, mat b mundlig eksamen.
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i matematik b-niveau, og vi har fået 18 spørgsmål udl. Jeg er i tvivl om, hvad der er godt at tale om i nogle af emnerne. Trigonometri har disse to: fortæl om sinus-relationerne og deres anvendelse på vilkårlige trekanter fortæl om cosinus-relationerne og deres anv... -
Skifte fra STX til HTX?
ForumindlægHej, jeg står i det dilemma. Jeg går lige nu på STX, og skal starte på mit 2. år efter sommerferien. Landet ligger sådan, at jeg overvejer kraftigt at skifte til HTX. Jeg ved godt, at hvis jeg vælger at skifte til HTX, skal jeg starte helt forfra, men hvordan gør jeg det? Lige nu er der so...
