Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 7921 til 7940 af 14598
-
At blive voksen
ForumindlægAt blive voksen.. Hvilke associationer vækker det hos jer andre herinde? For mit vedkommende er det ikke når man rammer "de voksnes rækker", som man bliver lært er både til konfirmation, 18-års fødselsdag, når man bliver student eller når man fylder 21.At være moden, at kunne tage ansva... -
samfundsfag
ForumindlægVejledning til selv at forstå opgaven.... -
det gyldne kompas
Forumindlægmin søster har skrevet et referat af det gyldne kompass, men hun skulle skriver et resume,og det skal vi have færdig til på onsdag. hun kunne trænge til noget hjælp!!er der nogen der ville hjælpe mig med det :? på forhånd tak -
Novelle emne/handling!
ForumindlægHej! Jeg skal aflevere en novelle på tirsdag, men kan slet ikke komme igang! Problemet er nemlig, at jeg ikke ved hvad den skal handle om! Hjælp! Vil helst skrive en ikke-fiktion novelle. Tak! :) -
The Sandwich Factory, hjælp..
ForumindlægHej alle... jeg skal skrive et essay om short storien "the sandwich factory" af jason kennedy, men jeg kan simpelt hen ikke komme igang. jeg har virkelig brug for hjælp, jeg ved den har været eksamens opgave eller termins opgave et par år tilbage? -
Hvor mange børn skal du have?
ForumindlægHvor mange børn skal du have? Skal du overhovedet have nogen? -
Dødsstraf
ForumindlægGår du ind for dødsstraf? -
Fantasy hjlæp
ForumindlægHejJeg skal skrive en stil om fantasy på engelsk, jeg er fuldstændig blak overfor fantasy, så er der ikke nogle friske folk der gider at komme med lidt ideer, til hvad der kan indgå i den? :) - Mange tak! -
Jordskælvet i Lissabon 1755
ForumindlægHej mennesker. Jeg går i 3g og har valgt emnet Jordskælvet i Lissabon i 1755, som mit AT projekt. Nu er der bare det problem at jeg ikke kan finde noget "godt" materiale. Min vejleder i Historie har givet mig et link til Wikipedia. Woohoo... Jeg har ikke lavet nogen problemformul... -
stil
ForumindlægHej :) Er der nogen som vil rette min stil for stavefejl, kommafejl og gramma eller lign... -
Analyse af Torben og Maria
ForumindlægHej, jeg sidder med min SRP og vil høre om der er nogle der evt. kan hjælpe med følgende spørgsmål: Hvordan og med hvilke virkemidler fremstilles identitetsdannelse og social arv i Naja Marie Aidts novelle, Torben og Maria Hvordan kommer identitetsdannelse til udtryk og hvordan kommer den social... -
Tom Kristensen - "En anden"
ForumindlægNogen der ligger inde med en opgave slash analyse om den bog...? -
Filosofi opgave.
ForumindlægHej.Der er nogen har tid ,lyst og lejlighed til at kigger min filosofi opgave igennem og se om jeg mangler noget? :) kunne være lækkert for skal nemlig bruge den til eksamen :) -
Enkelte spørgsmål
ForumindlægHej med jerEr i tvivl om, hvilken præposition, jeg skal bruge i denne sætning:Det er et problem for mig.Skal det hedde:Es ist ein Problem für mich.ellerEs ist ein Problem von mir.Hælder mest til den første. -
Jeg er bange for..
ForumindlægJeg er bange for at få dårlig standpunktskarakter.I Dansk siger jeg meget. I skriftlig har jeg fået følgende: 8/9, godt, 8/9, godt, set, udsædvanlig godt, godt, godt arbejde, 7/9, I math siger jeg også meget. I skriftlig har jeg fået følgende :7,8,7,8,7,11, 10, I Fysik/Kemi siger jeg også meget. ... -
Interview om læge ( Oso Opgave)
ForumindlægHej alle. Jeg er igang med at skrive min OSO og jeg er nået til det punkt i opgaven hvor jeg skal interviewe en læge. Jeg har nogle spørgsmål som jeg håber kan blive besvaret. Tusind tak på forhånd :) 1. Hvorfor valgte du at blive læge? 2 Hvordan er en almindelig arbejdsdag for dig? 3. Hv... -
Tysklands historie
ForumindlægHej allesammen.Er der nogen der har noter om tyskland historiePå forhånd tak.. -
mana
Forumindlægopererer man overhovedet med mana i Islam? er indtil nu ikke stødt på det... -
Prof. Ostenfeld Kollegiet
ForumindlægHar fået tilbudt dette kollegie. Men der mangler en del info på deres hjemmeside. Så hvad synes I om det, hvis I kender det, altså hvordan er det at bor, hvordan er værelserne, osv. På forhånd tak :) -
Nogen som kan forklare skillelinjen mellem Jødedom og Kristendom
ForumindlægHejJeg sidder og læser kristendommen og jødedom. Jødedom var opstået først og dernæst kristendommen med Den nye testamente.Men er der nogen som kan forklare hvordan og hvorledes?? Jeg forstår ikke hvordan kristendommen opstår med det NT. Var det ikke nok med det gamle Testamente??Nogen som kan fo...
