Søgning på: historie noter stx. Resultater: 8001 til 8020 af 33650
-
Bevis for binomialfordelingen?
ForumindlægHvad er det, og hvordan ser det ud? Kan slet ikke finde det i mine noter. -
Reprise på Krogs Fisserestaurant
Forumindlægnogle der har lidt noter til Reprise på Krogs Fisserestaurant -
DRAMA/TEATERSTYKKE
ForumindlægEr der nogle der har noter til overskriften, det virkelig vigtigt! -
Nanoteknologi
ForumindlægHej allesammen, er der muligvis en der har om nanoteknologi evt. noter? -
Ungdomsoprør og modernisme
Forumindlægnogle som har gode noter til Ungdomsoprør og modernisme -
SRP om Star Wars, Ringenes Herre, etc.???
ForumindlægGoddag! Mange af de emner jeg har fundet vedrørende SRP fanger ikke min interesse - med undtagelse af SRP-emner som beskæftiger sig med popkultur i en eller anden art. ___________________________________________________________ Følgende er serier, film og bøger jeg finder spændende (... -
Øst- og Vestberlin
ForumindlægHej Jeg sidder netop i min 24-timers forberedelse til tysk eksamen på B-niveau. Jeg har trukken en tekst af Friederike Grensemann "Die Russen sind da" og en artikel "John F. Kennedy besucht Berlin". Den første tekst handler om tiden lige efter 2. verdenskrig, april 1945, og om... -
Hjælp
ForumindlægJeg er stødt på en opgave i matematik som lyder sådan her: Man mener, at - ca 300 000 personer byggede den første del af muren omkring år 220 f.kr. - omkring år 440 e.kr. Blev endnu et stykke af muren bygget af andre 300 000 personer - 100 år senere blev 1 800 000 personer tvunget til at bygge 1... -
Gode elever får dårlig karakter?
ForumindlægVi kender det alle sammen, de gode elever der altid hørte efter, tog noter og lavede lektier fik ikke de højeste karakter, og nogle af de mere sløsede elever, der havde stort fravær og ikke altid fulgte efter og sjældent tog notater fik 10 og 12 taller.. Hvorfor er der, der er nogle der b... -
Jura - hvad skal ens stærke sider være?
ForumindlægHej Jeg blev færdig med gymnasiet sidste år, og vil nu gerne igang med at læse. Jeg havde en rigtig naturvidenskabelig linie på gym med både matematik, fysik og kemi på A-niveau. Jeg var god til alle fagene, men de interesserer mig ikke. Jeg synes det er sjovt at løse opgaver, men synes aldrig at... -
Samfundsfags eksamen
ForumindlægJeg står og skal op til samfundsfagseksamen her d. 21. Mit pensum er en bog vi har fået udleveret, som jeg er ved at have læst igennem nu. Jeg har desværre haft nogle computer problemer og har mistet de fleste af mine noter, og skal derfor skimte bogen forfra og tage noter til det jeg synes jeg h... -
the man who loved flowers
Forumindlæghej er her nogen der har læst novellen the man who loved flowers, som kan fortælle mig buskabet i teksten og generelt hvad kan man sige om sådan en underlig novelle...??og hvis der nogen der har noter dertil, vil det være super ??? -
Biologi mundtlig eksamen
ForumindlægHej biofolk!Da jeg skal op til eksamen i bio A, er jeg intresseret i at vide om der er nogen af jer, der har prøvet at været til bio mundtlig eksamen. Hvordan forberedte i på eksamen i biologi. Jeg søger også noter til bio A- niveau. Tak -
Eksamen ?
ForumindlægHej SP Jeg skal til old. eksamen men er lidt usikker på hvordan jeg skal gribe det an. Jeg gennemgår hele pensum og noter men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal analyser et uddrag fra iliaden f.eks. Hvad skal man komme ind på ? -
Engelsk!! HJÆÆLP!!
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om de her 2 sætninger. Hvilke af dem er rigtigt? 1. She do not love her son 2. She doesn't love her son. eller er ingen rigtige? Hvordan skal man sige det? -
PLEASE PLEASE PLEASE ... Hjælp mig!
ForumindlægEn eller anden - Hjælp mig - please!Resumé af skammerens datter er alt jeg behøver!Hilsen Christina, Struer..Meget vigtigt! -
Den nye reform
ForumindlægHvad mener i om den nye reform? -
Rettelse af en engelsk essay
ForumindlægHejJeg skal aflevere en engelsk essay og jeg ville høre om nogen ville give en hjælpende hånd til at læse mit essay igennem for grammatiske fejl osv. Det er et essay, hvor jeg inkluderer min egen fortolkning af tingene, som jeg understøtter med citater osv. Så den skal måske bare kigges igennem f... -
Skovby
ForumindlægHeej :D Er der nogle der har lavet en opgave ang. skovby i afsætning A . Modtager gerne hjælp :D -
Eksamen - Fysik
ForumindlægJeg går i 9. klasse og skal op i fysik på tirsdag, men er lidt i tvivl om hvordan det foregår. Sådan som jeg har forstået det, kommer man ind (i mit tilfælde med 3 andre) trækker et emne, induktion elektromagnetisme osv. Så stiller man forsøgene op og forklarer om dem, men er der mere end det je...
