Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 8101 til 8120 af 14598
-
Ole Sarvig "Husene" og "Du"
ForumindlægHej derude. Er der nogen som tidligere har gennemgået Ole Sarvigs to digte: "Husene" og "Du" med analyse og fortolkning? Jeg beder blot om nogle notater. På forhånd tak -
Etik - Singer, Kemp og løgstrup
ForumindlægHey kloge mennesker..Skal op i min sidste eksamen(Religion) mandag. Er bare helt blank på en række personligheder indefor etikken.Der findes to hovedskoler indenfor etikken: Pligtetikken(Kant) og nytteetikken(Bentham). Men derudover er der en række "underskoler"?Mit spørgsmål:Nogen der ... -
Terminologi
ForumindlægHej, jeg skal op på onsdag, d.15.. og jeg lever i øjeblikket som en katolsk munk - søvn, spise, biblen.. Vel.. det var ikke det jeg ville vide noget om:Det der med notater har jeg nok forsømt lidt ... okay meget.. okay, jeg har ikke taget nogen! Derfor har jeg lidt problemer med religions termi... -
job
ForumindlægHey..Har tænkt mig og holde sabatår.. Så jeg bliver nød til at finde et job. Jeg har søgt overalt.. jobzonen.dk, jobguide, af.dk og mange mange andre, men jeg fandt intet der interesserede mig.. hvordan i alverden skal jeg få penge?? HELLLppp i need a job..! -
Fatter Hat af det!
ForumindlægHej...Jegvil høre om der er nogel der forstår hvad historien her handler om...Jeg syntes den er helt henne i vejret...http://www.amazon.com/gp/reader/B0006Q1UJI/ref=sib_dp_pt/002-8980058-6361664#reader-page -
Hitler Jugends værdier
ForumindlægNu har jeg læst og læst og oversat en masse fra engelsk til dansk, men jeg har endnu ikke støt på deres normer og værdier som jeg skal bruge. Så hvid du har noget på det, så må du meget gerne skrive hvor du har det fra, og skrive hvad der står. :) Hvis du har noget om den ariske races princippe... -
Paradise og unge
ForumindlægJeg skal diskutere lidt frem og tilbage om dette: unge skal ikke kun se paradise. nogen der kan hjælpe mig med at komme i gang med denne diskussion? evt. nogle gode argumenter for og imod :-) -
fattidom historie
ForumindlægHej er der nogle der har en historie om en families fattigdom som jeg kan få inspiration fra :) -
Mircea Eliade(1907-1986)
ForumindlægJeg er ved at læse omkring religionshistorikkeren Mircea Eliade, og hans teorier : Religion udtrykker sande forestillinger om det hellige. Vil gerne hører om der er nogle der kan hjælpe mig til at forstå denne sætning; Det hellige er et element i bevidstheden struktur og ikke et stadium i de... -
Ekstremsport
ForumindlægEr der nogen der ved, hvornår ekstremsport sådan cirka "opstod", eller hvad man nu kan sige ??? Det vil være mig en stor hjælp!!! -
nyheder!
ForumindlægHvilke påvirkninger udsættes i for, fra nyheder i medierne? Håber på nogle gode svare :) -
Slangen i paradiset
ForumindlægJeg tænkte på om der var nogle af jer der ville fortælle jeres fortolkning og analyse af Slangen i Paradiset ? :) -
Kontorelev?
Forumindlægjeg er 3 års hh'er og aflsutter forhåbentligt til sommer og er så småt begyndt at planlægge min fremtid så jeg ville vide hvad en egentlig kontorelev laver i en virksomhed ? er det ikke et taberjob at have, siden HG'ere også er kvalificerede til det?jeg er skrap til engelsk og afsætning o... -
Lektiehjælp søges
ForumindlægJeg søger lektiehjælp til en pige i 6 kl og en dreng i 7 kl. Det skal ske hos os, som er på frederiksberg og det er 2 timer om ugen, måske mere. VH Henriette -
blev til?
Forumindlæghvordan siger jeg på fransk: blev til? -
rettelse af tekst.
ForumindlægHejJeg har skrevet denne tekst på tysk som helt sikkert er fyldt med grammatiske fejl, men det er ikke ligefrem min stærke side. Dette er første del, ved nemlig ikke helt hvor sent det bliver før jeg er færdig. Det kunne være virkelig djeligt hvis der var en der gad kigge den igennem og lige rett... -
Slægt
ForumindlægPå klassen har vi læst en saga (Ravnkel) som hanlder om slægt, ære osv. Og i den forbindelse skal vi skrive en stil som skal handle om slægtens betydning, og den skal være på 3 sider. (slægtens betydning både i nutidens og datidens samfund). Jeg håber at I kommer med nogle idéer til hvad je... -
formel for udregning af vinkel
Forumindlæghej allesammen. Jeg er lidt i knibe, fordi jeg ikke kan huske, hvordan man udregner en vinkel mellem 2 vektorer. kan i hjælpe? På forhånd tak -
opdragelse
Forumindlæghejza, er der nogen der vil hjælpe mig med en dansk aflevering om opdragelse.det er en eksamens opgave fra maj 2005.er rimelig på skideren, skal aflevere i morgen.mange tak på forhånd.mvh cfc4ever -
rettelse af stil
ForumindlægKunne det tænkes at der var nogle der kunne tænkes at læse min engelsk stil og rette de værste bommerte? Det er ikke noget der haster, men jeg prøver bare at være i god tid!\n\nPå forhånd tak ;)
