Søgning på: historie noter stx. Resultater: 8561 til 8580 af 33650
-
Er det ligemeget hvor man går i skole?
ForumindlægHej allesammen. Først vil jeg lige sige at jeg er ny her, så hvis det er forkert forum undskylder jeg på forhånd. Jeg skal til august starte på HF Enkeltfag for at blive student. Mit spørgsmål er så bare, bliver man student med hue og vogn og alt det der hører med til en normalt gymnasie ... -
Facit til Mat B eksamen, december 2012???
ForumindlægKan jeg finde den på nettet et eller andet sted? -
Held og lykke med skr. eksamen
ForumindlægTja, held og lykke til jer andre som også skal op i mat A skr. i morgen. lad os håbe at opgaverne er lette og der ikke er så mange af de irriterende forklaringsopgaver samt statistik-opgaver - kedeligt!! nåh, men knæk og bræk. -
vigtigt!!!!
Forumindlægkan man godt få ens studentereksamen selvom man mangler at aflevere to afleveringer??? tak! -
5 A-Niveau fag=Gange med 1,03??
ForumindlægHej.. Når man vælger at have 5 A-niveau fag på gymnasiet, skal man så gange sit gennemsnit med 1,03? Eller skal man have 6? -
Psykologi! HJÆLPPP
ForumindlægHej derude.. Jeg er i gang med min oso opgave og har valgt emnet psykologi.. Er der nogen der er der er god til det eller hvis det en der læser psykologi vil det være alle tiders.. Skal bare stille nogle spørgsmål således som en slags interviewes.. Håber virkelig der nogen der kan hjælpe.. God a... -
HF andet år om igen
ForumindlægHej alle derude.... Idag dumpede jeg min sidste eksame idag. Dvs at jeg ikke bliver student i år, men er der nogen der ved om at jeg kan tag andet år om igen eller om at jeg skal tage hele HF om igen. jeg har nemlig hørt at hvis man tag op til den sidste eksame og dumper skal man tag hele... -
En uddnnelse uden gymnasium?
ForumindlægHej jeg undrer mig om man kan uddanne sig som socialrådgiver uden gymnasium? Hvis man bør gå til gymnasium, er der nogle andre uddanelser som ikke kræver gym? Det skal være helst en uddannelse uden matematik, fy/kemi, biologi og geografi. -
Hvilke emner har man typisk på kemi c?
ForumindlægEr nysgerrig. Tak på forhånd -
skriftlig dansk prøve
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvordan en 1.g´s dansk skriflig prøve foregår? og hvordan man kan forberede sig til prøven tak på forhånd -
Læge specifikke adgangskrav gennemsnit ?
ForumindlægHej med jer Når der bliver talt om gennemsnit til læge/medicin uddannelsen. Bliver der talt sammen de specifikke adgangskrav og gennemsnittet der fra, er afgørende om man kommer ind på skolen eller ikke ? Eller er det den samlede afsluttede HF Student ella HH som er afgørende ? -
Hvis jeg skal til Matematik A skriftlig men IKKE mundtlig vil skriftlig eksamen så tælle for begge?
ForumindlægHej! Jeg kommer med måske et lidt dumt spørgsmål men sagen er den at jeg lykkeligt har trukket kun matematik skriftlig så jeg slipper for den mundtlige del. Jeg har 7 i både mundtlig og skrifltig årskarakter så burde ikke kunne dumpe. Er dog en smule i tvivl om hvordan eksamens karakteren for mun... -
Studieretningshjælp!!: Mat A fys B el. Bio A kem B?
ForumindlægJeg står i den meget uheldige situation, at geovidenskabslinjen ikke blev oprettet. Dette vil sige at jeg nu står mellem 2 valg: Mat A Fys B Kem B eller Bio A Kem B (for derefter at opgradere til Mat A og Fys B) Jeg er bange for at Fys B ikke er min interesse, og jeg aner ikke hvad mit andet A-f... -
Samf - 24T - Demokrati og Parlamentarisme
ForumindlægHej derude. Jeg håber der er en venlig sjæl som måske kan hjælpe mig. STX - Mundtlig årsprøve 1.g Jeg har været oppe og trække samfundsfag´s emne idag, og jeg trak emnet "Demokrati og Parlamentarisme" Der er ikke noget konkret spørgsmål, men jeg har fået 2 bilag med. Det ene er T... -
Hjælp mig, er meget forvirret!!!
ForumindlægHej folkens, jeg kunne godt tænke mig at vide fordele og ulemper ved HF-enkeltfag. Jeg vil nemlig gerne læse det, da mine endelige årskarakter i STX ikke er tilfredsstilende.. Jeg har et snit på ca 7, men jeg vil gerne læse til tandlæge og det kræver pt. et snit på 10! Derfor har jeg valgt at mel... -
Skoletræthed
ForumindlægJeg har fået stillet diagnosen skoletræthed. Af mig selv, forstås. Jeg tror, at det begyndte i den sidste halvdel af niende, hvor jeg omkring nytår fik en lettere depression eller måske er pessimisme et bedre ord. Jeg er endda rimelig heldig. Der er mange fra min klasse, der allerede blev skoletr... -
Medicin
ForumindlægHvor mange herinde har tænkt sig at læse medicin? Just a thought.. Maria -
Overvejer Engelsk A
ForumindlægHej folkens, Har virkelig overvejet at tage engelsk på A-niveau, men er lidt usikker omkring hvor hårdt det vil være sammenlignet med engelsk på B. Er der nogen der måske selv har haft det på A-niveau, som kan give mig et indblik ind i hvad forskellen er, og hvor meget der forvendtes? På forhånd ... -
Er gymnasiet anderles end skolen
ForumindlægHej Hvordan er det egenligt at være gymnasieelev, altså faglige og socialt? og forringerr man sin eksamesnit fra folkeskolen én eller to karakere ned? -
Hvad er det jeg vil med mit liv?!
ForumindlægHej alle sammen, jeg blev student sommer 2011 med et snit på 9,2. Lige efter sommeren 2011 begyndte jeg på farmaceut-uddannelsen, hvor jeg droppede ud, fordi jeg følte, at jeg var et helt forkert sted. Nu i 2012 er jeg så begyndt på et studie på CBS, og her føler jeg at det ikke rigtigt er ...
