Søgning på: fysik projekt. Resultater: 9281 til 9300 af 20688
-
Problemformulering på uni?
ForumindlægSkal til at skrive en problemformulering, men er lidt i tvivl om hvordan sådan en skrives bår man nu går på uni? SKrives den bare på samme måde som på gym? Altså tænker på formkrav og sådan? PS: ville være rart me devt. eksempler -
Projektarbejde
ForumindlægVi skal snart begynde på vores projektarbejde i klassen. Og jeg har valgt at være alene, da jeg har det bedre med det. Overemnet er " Overgang " og jeg har valgt at skrive om Integration som " deleemne ". Min lærer synes jeg skal skrive om om min famile, da jeg selv er ind... -
Kan jeg få et seriøst studiejob?
ForumindlægHej Jeg går i 1.g på hhx og har et snit på den nørdede side af 11. Mine lærere fortæller mig, at jeg er talentfuld og bør søge nye udfordringer. Jeg er målrettet og ønsker et andet job end eksempelvis kassedame, opvasker osv. Når virksomheder søger studentermedhjælpere, er kravet at være kandida... -
Kortlægning af genomer i AT - overvågning?
ForumindlægJeg har valgt kortlægning af genomer som emne til AT, biologi C og dansk A. Emnet med genom lå i ressourcerummet, men jeg er i tvivl om hvori overvågningsdelen (eventuelt selviscenesættelsen) består. Er der nogen der kan hjælpe? -
Gnidningskoefficientet
ForumindlægHJÆLP! her er spørgsmålet: Peter og hans cykel vejer tilsammen 98 kg. Han kører med en konstant hastighed på 8,7 m/s op ad en bakke med en vinkel til vandret på 5º. Hvor stor en kraft skal han træde i pedalerne med for at holde farten, når vi ved at den samlede gnidningskoefficient er 0,2? ... -
Engelsk disposition - Does love conquer all?
ForumindlægHej jeg har dette enme til min engelsk eksamen.. jeg mangler ideér til nogle under emner ved f.eks. ikke hvad jeg skal skrive om kærlighed? please hjælp mig :') -
Alternativ energi?
ForumindlægJeg skal skrive ep i samfundsfag og biologi, jeg kan bare ikke komme i gang. Der skulle vel ikke sidde et klogt hoved et eller andet sted med et hjælpsomt hjerte som kunne komme med en idé eller et godt sted at tage fat til en start?? -
en kreativ fremlæggelse?
ForumindlægHEJ Vi skal fremlægge om "gun lobby" med fokus på Brady Campaigns ambitioner og politiske aspekter på gun-lobby i USA i engelsk. Vi har tit oplevet at folk falder fra en fremlæggelse, da klassikeren powerpoint ikke altid er så spændende, når man har et emne som vores. Fremlæggelsen skla... -
AT - Plastik i havet
ForumindlægHej alle sammen Jeg har valgt kemi c og biologi A i AT i år. Jeg har emnet plastik i havet med innovation. Halvdelen af mit innovationsprojekt er en eletronisk skraldespand i havet med fangerarme som kan fange plastik i havbunden. Hvilken kemisk reaktion vil der ske hvis der befinder sig elektr... -
Vands specifikke varmekapacitet
ForumindlægHej Jeg kan ikke finde ud af en kort(eller længere) forklaring på hvorfor noget vands specifikke varmekapacitet er 1,16 kWh/m^3/K. Jeg ved godt hvad enheden betyder, men alle steder synes "C" at være omkring de 2. Ja, det omhandler hedt/varmt vand. Findes sådan en forklaring eller er ... -
Baader Meinhof/RAF
ForumindlægVar det to forskellige terrororganisationer eller en samlet. Hed terrororganisationen både Baader Meinhof og Rote Armee Fraktion? Tak på forhånd og god søndag -
Analyse i historie og analyse i engelsk
ForumindlægHej med jer! Jeg sidder og skal i gang med en SRP opgave her på torsdag. Jeg har valgt at skrive i fagene historie og engelsk. Jo tættere vi kommer på torsdag, jo mere nervøs bliver jeg. Jeg er begyndt at blive utrolig meget i tvivl om hvordan jeg bruger historie i min opgave i analysedelen. Hel... -
Plagiat
ForumindlægJeg har lige et spørsmål vedr. plagiatkontrol. Er der mulighed for at man selv kan gå ind og scanne sit dokument for plagiat, hvis man nu er i tvivl? -
Celledyrkning
ForumindlægHej .. Jeg er igang med en opgave, hvor jeg skal svare på nogle spørgsmål. Der er netop to forskellige spørgsmål, jeg ikke rigtig er sikker på, om jeg svarer rigtig på. Er der en derude, der kan hjælpe mig? - 1) Hvad er kontinueret cellelinje? - 2) Hvad er cellefusion? Tak på ... -
Projektopgaver
Forumindlæghej Vi har projektuge og vores overemne er Grænser jeg har valgt at min skal være Misbruge af alkohol men jeg ved ikke hvad min problemstilling skal være og hvis i har ideer til et produkt ville det hjælpe tak -
Hjælp til samf om international politik
ForumindlægHey er lige begyndt på emnet international politik og skal skrive en opgave. Vil gerne have hjælp til denne delopgave : 1b Argumentér ud fra idealistisk teori imod nedenstående synspunkt af Richard Betts. Det ville være rart at vide, hvilket internationalt politisk system der er det mest stabile... -
fsa maj-juni 2009 opg. 3.7
ForumindlægJeg har fsa maj-juni 2009 for som lektie. Jeg kan ikke forstå, hvordan man løser opgave 3.7. Jeg skal beregne rumfanget af en æske (prisme). Jeg kender kun æskens højde (43 mm/diameteren for en golfbold). Derudover ved jeg, æskens overflade er en ligesidet trekant, og der kan akkurat ligge tre ... -
mundtlig eksamen
Forumindlæghej hvad betdyer det Redegør for løsning af differentialligninger? -
Eksistentialisme
ForumindlægHej, min veninde og jeg har projektuge, hvor vi skal have et produkt. Vi har emnet eksistentialisme, og det er lidt svært at finde en god ide, til et produkt. Har i nogle ideer? Håber i kan hjælpe os! -
Efterskole i 10.
ForumindlægHej. Jeg er pige som kommer fra Asien. Jeg skal gå i 9. klasse efter sommerferien. Jeg vil gerne gå på en efterskole i 10. Søger en efterskole som forbereder mig på gymnasiet, altså at det er højt fagligt. Jeg har ikke interesse, for de kreative fag eller idræt. Men elsker kultur, eventyr og re...
