Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 9701 til 9720 af 14099
-
Nogen der vil rette noget tekst?
ForumindlægHejsa... Er der nogen der gerne vil rette det tekst som jeg har skrevet? : Persönlich treibe ich Sport in meine Freizeit, ich laufe viermal die Woche mit zwei auf meine Klassenkameraden. Wir laufen über drei Kilometer den Tag. In die schule habe ich mir angemeldet zu extra Turnen. So in die schu... -
Brandes - Hovedstrømninger...
ForumindlægHey. Har lidt svært ved at forstå Brandes. Fordraget er den der "Indledning til hovedstrømninger i det 19de Aarhundredes Litteratur". Har svært ved at svare på nedstående spørgsmål :S. Håber på lidt hjælp! Hvad er det centrale programmatiske udsagn i Brandes' foredrag, og hvilket ... -
Ihh hjælp nødvendigt
ForumindlægSkal til eksamen i morgen emne: "fedme blandt børn og unge"... Har ledt efter ny viden/forskning, men kan ikke finde noget der er banebrydende nok, Nogen forslag??? -
karakterne
ForumindlægHej alle! jeg går i 1g og faktisk jeg vil gerne høre om, får man en dårlige karakter hvis man er ikke social eller det har ikke noget at gøre med karakterne hvis man er en dygtig elev og siger altid noget i klassen ? på forhånd tak! -
USA's demokrati (DEBAT)
ForumindlægHej. Jeg skal i en opgave skrive en diskussion om de stærke og svage sider der er ved det amerikanske demokrati. jeg vil derfor gerne have nogle forskellige synsvinkler, og opstiller derfor en debat. - Hvilke stærke og svage sider mener i, at det amerikanske demokrati har? Tak på forhånd. :) -
Mundtlig eksamen..
Forumindlægja sidder her og skal til fys A eksamen om en uge så skal nok til at komme i gang! men tænkte på om der er nogle gode fif til at læse op? er det bare noget med at skrive disposition til hvert emne? - og så selvfølgelig kende svarene...! -
Tilstandsformer
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg sidder med en kemirapport hvor jeg skal skrive tilstandsformer på en kemisk reaktion for calciumcarbonats reaktion med saltsyre, men aner slet ikke hvordan jeg skal finde frem til tilstandsformerne, nogen der kan forklare det???. Den kemiske reaktion er... -
HJÆLP, essay
ForumindlægSom afleveringsopgave har jeg fået til at opgave at skrive et essay som omhandler druk & rusmidler i gymnasiet. Jeg skulle tage udgangspunkt i to tekster og mødet mellem to de, samt mine egne holdninger. Da jeg ikke er helt sikker på genren ville jeg høre om en/flere af jer har muligh... -
EKSAMENS-ANGST!
ForumindlægHey geeks! ;) For manges vedkomne er vi jo allerede godt i gang med eksamensperioden. F.eks. skal jeg selv op i fysik i morgen, hvilket jeg er super nervøs for! Så jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogen der har et par gode råd til, hvordan man får nerverne under kontrol? :) anyone? -
Historie eksamen - 24 timer
ForumindlægHej, Jeg skal til historie eksamen i morgen fra 12.00. Det er en 24-timers prøve, så jeg ville høre om der er nogen der har tid til at hjælpe lidt i morgen på et tidspunkt? -
Eksempler på talepapirer!
ForumindlægEr der ikke nogle venlige sjæle derude, som har lyst til at smide deres talepapirer herinde i denne tråd, for mangler virkelig ngole eksempler på, hvordan man skal gribe fremlæggelsen an. Jeg har læst mange af de andre tråde, men har brug for noget konkret! Please :) -
Case til eksamen i psykologi???
ForumindlægHej Alle Er der nogen der ved hvordan man skal gribe en case an til psykologi eksamen? Håber der er nogen der har en god fremgangsmåde, eller gode tips (: -
valg af bærbar.
ForumindlægJeg skal på gym her efter sommer, og har lige et enkelt spørgsmål mht. valg af bærbar. Jeg ønsker en holdbar (min. de tre år på gym.) og meget brugbar computer (til undervisningen + lektier/afleveringer). 1. Bærbar : Standard pakken ; Lenovo ThinkPad R61 med indbygget webcam • Intel Core 2 Duo T... -
Hvad gør dig ullykkelig?
ForumindlægHej allesammen. Jeg fik lige lyst til at oprætte denne tråd. På en måde også for at dele nogle ting med andre. Hvad gør dig ulykkelig, hvad fortryder du i dit liv? Jeg fortryder at jeg ikke var engageret i folkeskolen i mange fag. Især gør det mig ulykkelig at jeg af den grund ikke har stor fors... -
Hvilke analyser kan jeg bruge?
ForumindlægHvilke analyser kan jeg benytte mig af ud fra dette: Analyser hvilken betydning outsourcing har for virksomheden Bestseller og for tøjbranchen. Jeg har allerede brugt PESTEL analysen. -
Noter på Uni..
ForumindlægHey alle :) Jeg vil gerne vide hvordan det foregår med noter på Universitetet. Ved godt at det er individuelt, men hvis nogen herinde har nogle gode erfaringer vil jeg meget gerne høre. Tænker mest på hvor mange noter man generelt tager under en forlæsning, og om det er nødvendigt at tage noter m... -
Kollegium i Kbh??
Forumindlæghej jeg sidder lidt og søger kollegieværelser i København. jeg er selv fra Sønderjylland så kender ikke så godt til området derovre, hvis i forstår. jeg ville høre om der er nogen der ved hvor man kan finde nogle fornuftige kollieværelser i københavn eller omegn?? og hvor meget de sårn ca. koster... -
Ideer til Religion
ForumindlægHej, Vi står over for en snarlig projektopgave. Det overordnede emne er: Konflikter. Så min makker og jeg har valgt at skrive om religiøse konflikter/uoverensstemmelser. De seneste dage har hjernerne knirket, men vi har ikke fået nogle banebrydende ideer endnu. Hverken til fremlæggelsen ell... -
Reeksamen i gymnasiet?
ForumindlægSagen er simpelthen den, at jeg i 2.g (sidste år) afsluttede en eksamen med et 4-tal. Et 4-tal som skyldtes en del forskellige ting, og som nu resulterer i, at jeg mindst en gang om dagen tænker på den eksamen .... Jeg går nu i 3.g, og selvom mit snit ikke er dårligt, har jeg desværre ingen 1,03... -
Dansk eksamen (A-niveau) hjælp please? :-)
ForumindlægEr der nogen der ved, hvordan sådan en eksamen foregår? Skal snart op nemlig, og ville gerne vide hvad jeg kan forvente at komme ud for. Tak!
