Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 10021 til 10040 af 14598
-
Hukommelse
ForumindlægEr der nogle metoder, hvor man kan huske ting nemmere? -
Gymnasier
ForumindlægHej jeg går i 9. klasse og skal til at vælge et gymnasium, jeg har været lidt rundt omkring, men har ik rigtig fundet så meget. Jeg kunne godt tænke mig et gymnasium, der både var matematisk men også lidt musisk, og det skal gerne ligge i københavnområdet. Er der nogen der kan anbefale et godt ... -
Burka-forbud?
ForumindlægHvordan har I det med Burka-forbuddet? Stort smil Marie. -
omsorgssvigt af stofmisbruger
ForumindlægHej er der nogen som har noget omkring omsorgssvigt af stofmisbruger eller gravide stofmisbrugere??? -
Numb Linkin Park
ForumindlægHejsa (: Jeg skal skrive om Numb fra Linkin Park . Jeg bestemmer selv, hvad jeg vil skrive om den, så længe jeg involverer noget om den analytiske del (opbygningen, ord valg osv osv) Og det er nok mest her, jeg har brug for hjælp! Linkin Park har aldrig været min stærke side, men jeg ved at de... -
psykologi teoretiker
ForumindlægNogle der har noter til nogle teoretiker, såsom freud, gittens osv??? Håber virkelig på hjælp -
fagudtryk i religion
ForumindlægHej alle! skal snart til eksamen i religion..er der nogen der kender til nogle gode fagudtryk? :) -
Skifte studieretning???
ForumindlægHej. Jeg er i et stort dilemma lige nu, og håber at I kan hjælpe/komme med råd.. Sorry for romanen. Jeg er lige startet i 1.G, og kommer direkte fra 9. klasse. Jeg startede med at vælge en international studieretning som hed 'Samfundsfag A, Engelsk A, Matematik B, Naturgeografi B', ford... -
hvad menes der med det??
ForumindlægHej. Angående eventyrgenren hvad menes der så med at personerne kan være flade eller runde. Og hvad er et formelsprog? -
The Veldt
ForumindlægHej, jeg har et lille problem, som jeg håber nogen gerne vil hjælpe mig lidt med:) Min engelsklærer har ikke været så god, og vi har ikke fået analyseret nogen tekster og skal op til eksamen om nogle dage. - Er der nogen der har haft noget om The Veldt? Kan I så ikke lige skrive kort (men ikk alt... -
Jeg er ikke klar til studie - alligevel
ForumindlægHej alle. Jeg står i en rigtig kedelig situation, som jeg håber I kan være behjælpelige med. Jeg er i dag begyndt på mit første år på lærerseminariet, og jeg havde en rigtig kedelig start. Jeg er selv kun 19 år gammel, lige blevet færdig med gymnasiet og alle i min klasse var over 23 år gammel.... -
Designerbørn
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at høre hvad i mener om det at vægle/fravælge nogle æg- og sædceller fremfor andre, samt hindre arvelige sygdomme? Er det i orden, at vi i dag kan sortere i hvilke børn vi gerne vil have? Her tænker jeg på bl.a. arvelige sygdomme, men også indenfor køn, intelligens og u... -
Kendte gode bøger...
ForumindlægHejsa igen. Jeg vil bare høre om i har læst nogle rigtige gode bøger eller kender nogle rigtig gode nogle så må i gerne fortælle mig, Titel, genre og forfatter. Ikke nogle Klaus Rifbjerg har læst dem alle :) -
Billige bøger til læge og tandlægestuderende
ForumindlægHej alle.... TILLYKKE med optagelsen. Jeg har læst tandlæge (ku) og er nu skiftet og har dermed alle bøger som de læge og tandlægestuderende skal bruge det første år dvs. på 1. og 2. semester. Da jeg selv skal købe bøger til mit nye studie så sælger jeg bøgerne RIGTIG billigt så jeg hurtigst mul... -
Finder jeg en frivillig der vil rette min engelsk "Speech" 350 ord.
ForumindlægJeg vil gerne have en/nogle meninger omkring min speech inden jeg aflevere den i morgen :) Så hvis du lige har tid til at læse 350 ord igenne, ville det være dejligt. Skriv så sender jeg den. -
Tjekke min indledning.
ForumindlægNogle der vil tjekke min indledning på få linier? -
udvidet tid/ simpel tid......
ForumindlægJeg har oversat følgende sætninger, og jeg er lidt i tvivl med det jeg har oversat. 1.Han sad og læste lektier, da det bankede på døren. -He sat reading homework, when it was knocking at the door. 2. Joan kunne høre naboens hund, der gøede hele natten. - Joan could hear the neighboors dog, which... -
oversættelse - fra engelsk til dansk.
ForumindlægEr der en som vil tjekke min oversættelse fra engelsk til dansk? Der er nogle steder, hvor jeg virkelig er usikker :S -
Take the honour out of killing
Forumindlæghej jeg tænkte på om der ikke var der nogen der havde lavet et resume af denne tekst. da jeg kun har skrevet meget kort om den og ville gerne ha noget jeg kunne kigge på. så jeg kunne få den op på 600 ord. på forhånd tak -
tror du=?
Forumindlægaltså jeg har den erfaring når jeg læser på horoskoper blad osv, så langt de fleste er rigtig det der står.. men stadigvæk tror ikke rigtig på det som sådan.. men er der nogle der tror på horoskoper?.
