Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 10021 til 10040 af 40403
-
oversættelse af citat - fra Engelsk til Spansk.
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte dette citat fra engelsk til spansk? Vil ikke bruge Googel-oversæt da jeg gerne vil være 100% sikker på at det er oversat korekt. På forhånd tak. "The fact I myself do not understand what my paintings mean while I am painting them does not im... -
Hjææælp! Tysk ordstilling???
ForumindlægHej :) Har virkelig brug for hjælp da jeg skal aflevere tysk stil i morgen! Hvordan er den tyske ordstilling i datid? ( Er det den samme som i førnutid, hvor man sætter ''ge'' foran ved de reglmæssige udsagnsord osv.? Er det udsagnsordet som skal stå sidst? Og skal man også bøje h... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægNogen der gider rette min engelske oversættelse, primært for kommafejl:C TranslationThere are still Welsh, Scots and Irish people who speak a Celtic language like the one spoken by the Celtic tribes who lived in the British islands for two thousand years ago. Celtic has however not had a major in... -
Oversættelse, Hjælp søges - Haster!!
ForumindlægHej, er der nogle der vil rette følgende oversættelse fra dk-eng.. På forhånd rigtig mange gange tak!!DK:Ernest Hemingway blev født 21. juli 1899 i Oak Park, en forstad til Chicago. Han voksede op i et følelseskoldt middelklassemiljø, hvilket prægede resten af hans liv. Han befandt sig imellem en... -
Hvordan skal denne sætning lyde på tysk?
ForumindlægTyskland led på det tidspunkt af arbejdsmangel og indgik en række kontrakter, heriblandt Tyskland. Ikke mange rejste tilbage og i dag består ? af Tyskland af tyskere med tyrkisk baggrund. Her er mit forslag Deutschland leidet zu diesem Zeitpunkt auf Arbeit-Mangel und ging ein eine Reihe Verträ... -
Rette min tysk-stil
ForumindlægHej allesammen. Er der nogle flittige mennesker, der ønsker at rette min tysk stil - den fylder en a4 side. Den snart afleveres, og håber virkelig der er nogen der gider at bruge deres tid på at rette min stil, så vil i være søde at skrive til min indbakke. Tak på forhånd. -
tysk - "arbejde på" ?
ForumindlægHej, hvordan siger man: Kvinden arbejder som lærer på et Gymnasium Mit bud: Die Frau arbeitet als Lehrerin in einem Gymnasium Er det rigitigt? Eller kan "auf" måske også bruges? Endvidere vil jeg spørge om der er nogen, der ved et sted, hvor man kan finde tyske "idiomatiske udtryk&... -
tysk b eksamen hjælp!
Forumindlæghej .. jeg skal til eksamen imorgen, og har trukket en tysk tekst på niveau b. vi har 24 timer til den, men jeg synes altså den er rigtig svær at forstå! er der nogen som kunne hjælpe mig?! teksten hedder: sterben müssen, ohne krank zu sein. den er skrevet af barbara gehrts. håber i kan hjælpe hu... -
nogle der kan oversætte?
Forumindlæghej alle, er der nogle der kan oversætte det her på dansk! det vil være et stort hjalp -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHej :) Jeg har en spansk aflevering for og ville gerne have gennemlæst denne oversættelse for fejl (Dansk-Spansk) <span lang="ES" style="font-size:12.0pt;line-height: 115%;font-family:"Calibri","sans-serif";mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-... -
tysk igen og igen dwdhudhatererrere
ForumindlægIndsæt det passen tidsudtryk i sætningerne neden under: a) vor fünf Jahren. b) am 24 Dezember. c) In fünf Monaten. d) Schon fünf Jahre. e) Seit dem 3. Oktober 1990. f) Im jahre 1871. g) Den ganzen Abend. h) Jeden Abend. 1.In Deutschland feiert man am 24 Dezember Weihnachten. 2.Wir sehen uns hoffe... -
TYSK KORT STIL PLZ
ForumindlægHej flotte mennesker. Det ville være smadder dejligt hvis i gad at rette denne lille tekst omkring min sommerferie i Tyrkiet. På forhånd mange tak! -
5 tyske sætninger - skal kun rettes
Forumindlæg1. igår kunne rejsen endelig begynde - gestern konnte der Reise endlich beginnen. 2. Passagerne skulle sove i bilen - Der Passagier sollte im Bus schlafen. 3. Wilhelm var ikke træt og ville ikke sove - Wilhelm was nicht müde, und wollte nicht schlafen. 4. Han gad kun spille kort - Er mochte nu... -
Hvordan får man 12 i tysk B?
ForumindlægHej SP Hvad skal der til for at få 12 i mundtlig og skriftlig tysk? Jeg ligger på 10 lige nu, men kunne virkelig tænkte mig at komme det sidste stykke op, men jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal overbevise min lærer om, at jeg altså "fortjener" at få 12. -
Tysk stil til imorgen, Kort.
ForumindlægHej ;) Jeg mangler lidt hjælp til min tyske stil, jeg ville være meget taknemmelig hvis i gad at bruge bare 2 min på den. Altså er det her helt hen i vejret grammatikmæssigt? Hannelore wird 22 und sie hat ihre Freunde und Bekannte zu einem kleinen Umtrunk eingeladen. Es ist frei von Zwang, die ju... -
Rettelse af tysk stil
ForumindlægHej alle, jeg har langt om længe fået skrevet min stil fra dansk, til tysk. Nu vil jeg gerne have hjælp til at rette den. Der Vater, Mutter und zwei Kinder haben einen Tisch im besten Restaurant der Stadt gebucht. Sie kommen in, und der Kellner zeigt sie an der bestellten Tisch. Sie haben ei... -
lille oversættelse på spansk
ForumindlægHej er der en der vil rette på nogle små fejl jeg skal aflevere en lille oversættelse på spansk :D tak på forhånd Maria bor i Mexico hvor det er stor og varm. Jeg bor i Danmark hvor det er en lille land og hvor det er meget koldt. Det er de store forskelle, men er ikke den eneste mellem vores ver... -
Rettelse af en kort oversættelse
Forumindlæghey:) er der ikke nogen søde som vil rette min oversættelse?? skal nemlig aflever her på mandag, så det haster:( “Måske fordi hjerneforskning er svært stof, og et område, hvor forskerne stadig kradser i overfladen. Måske fordi mange af de spørgsmål, hjerneforskningen rejser, tidligere har optage... -
Hjælp til oversættelse af spansk sætning
ForumindlægHej Jeg har nogle sætninger som skal oversættes og håber meget i kan hjælpe mig. Jeg har prøves på nogle af dem og andre kan jeg ikke lige gennemskue. Her er sætningerne: a) Mange unge andalusier har ingen arbejde. De er arbejdsløse, men drømmer stadig om en bedre fremtid i Spanien (Andalucie... -
Engelsk oversættelse af kemi (kort)
ForumindlægMangler lige lidt hjælp til denne oversættelse. For at udregne hvor store fedtmolekyler der sidder på glceridmolekylet, kan man finde forsæbningstallet, altså hvor meget KOH der skal bruges for at skille fedtmolekylerne fra glyceridmolekylet. Et stort forsæbningstal betyder et det er små fedtmol...
