Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 10401 til 10420 af 132250
-
bestemmelse af a b og c
ForumindlægHey.\n\nJeg har lidt problemer med denne ogpave.\nJeg skal bestemme a,b,c i 2-grad. f(x)=ax^2+bx+c, som skal opfylde når f har et globalt maximum på den positive del af y-aksen. Og der skal gives et eksemepel på en også\n\nHåber nogle ka hjælpe\n\nMvh kristian -
blækregning, mat b...
ForumindlægOpgave 1:Tabellen viser sammenhængen mellem kropsvægt og energiforbrug pr. time i kilokalorier, hvis man løber en time med 14 km/timen. Vægt i kg 50 55 60 65 70 75 80 85 90 Kalorieforbrug 686 742 798 868 924 980 1036 1106 1162 a) Gør rede for, at der er en lineær sammenhæng og angiv denne sammen... -
Engelsk og prægraduate studier
ForumindlægHej,Jeg er p.t. lægestuderende på Københavns Universitet, men påregner videre virke i det amerikanske. Derfor - og da jeg har en fundamental interesse i det engelske sprog og engelsk litteratur - udvikler jeg mine engelskfærdigheder sideløbende med mine videregående studier i medicin. Desværre er... -
Religion eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i Religion på mandag, og vi er en del som ikke ved noget som helst om hvordan den foregår? Så ville egentlig bare høre om der er nogen der har været oppe til religions eksamen eller der er nogen som ved hvordan den foregår? - Altså hvilken slags tekst man kan trække og hvad ... -
to spørgsmål til mat b
ForumindlægOkay, der er to spørgsmål der driller mig i matb uden hjælpemidler: om en eksponentielt voksende funktion f gælder, at f(3)=200 og f(5)=800. Bestem en forskrift for f. Og En funktion f er givet ved f(x)=x^3-3x^2+4 bestem f '(x)og gør rede fir monotoniforholdende for f... -
Bestem a og b ud fra tabel
ForumindlægEr opgaven lavet korrekt? Her er vedhæftet opgaven -
Engelsk mundtligt - Emne.
ForumindlægHej allesammen! Har I nogle idéer til, hvad jeg kunne skrive om i min idividuelle opgave til mundtligt engelsk? De hovedemner vi har er: Love, South Africa, New York og Australia. På forhånd tak. :-) Bella -
Engelsk ordforråd - dagligt
ForumindlægHej. Mit engelsk er ikke så godt - Hvis i havde nogle ord, sætninger, der bliver brygt dagligt, fx undgå, forskellige, forsyrrede osv. Hvis i havde en liste med dem oversat, eller nogle sætninger med vendinger, mange tak :) -
emne for engelsk fremlæggelse
ForumindlægJeg skal fortælle om et emne i engelsk og har kun en uge til den. Den skal vare i 5-7 min. Vi skal selv vælge et emne men ved ikke hvad det kan være.... så hvis i kunne hjælpe men at finde et emne kunne det være super! Det må være ALT men vil ikke have personer.... -
Eulers sætning, hvad hedder det på engelsk?
ForumindlægJeg skal bevise Eulers sætning ! Jeg kan finde sætningen på dansk wikipedia, men jeg kan ikke finde et bevis! Så jeg ville høre om der er nogen der ved hvordan man siger "Eulers sætning" på engelsk, så jeg kan finde nogle bevis. Og desuden ville jeg høre om der er nogen der kender et... -
HJÆLP til dansk eksamen
Forumindlægjeg har lige et par spørgsmål om hvordan en dansk eksamen foregår? -Hvilke slags emner kan man fx trække? -Og hvis man fx trækker emnet kortfilm, skal man så bruge de virkemidler man har lært om i klassen, og skal man vælge en egen kortfilm, som man har fundet på nettet, og skal man i så fald v... -
Klorofyl A og B
ForumindlægHej folkens. Jeg er igang med at skrive noget om forskellen på klorofyl A og B. Forskellen ligger jo i, at det ene har en methylgruppe og den anden en aldehydgruppe. Mit spørgsmål er derfor, hvilken er disse der er mest upolære? Jeg ville umiddelbart sige klorofyl B, men da jeg søgte ... -
Bestem a og b
ForumindlægJeg har en opgave der lyder: en funktion er givet ved Det oplyses at og Jeg tænker der skal opstilles 2 ligninger, men jeg kan ikke lige se hvordan. Kan i hjælpe? -
lektiehjælp i fysik B
ForumindlægHej?. Jeg er 24 år og bor i Aarhus. Jeg har fysik på B niveau på flex undervisning. Jeg vil hører om nogen af jer havde mod på at hjælpe mig i et par timer i fysik og selvfølgelig mod betalling. Håber virkelig jeg hører fra jer, da det er noget der haster. -
Bestem a, b og c?
ForumindlægHej sidder fast i en opgave som jeg meget gerne vil have hjælp til. Et andengradspolynomium f er bestemt ved f(x)=ax2 +bx+c Det oplyses, at p(0) = 5 og p'(0) = 3 og at diskriminanten er 49. a) bestem tallene a, b og c Er der en der kan hjælpe mig? -
A og b - Eksponentialfunktioner
ForumindlægHalløj. Jeg skal redegøre for, hvad tallene a og b betyder i en eksponentialfunktion.. a er den procentvise stigning (+1) pr. x, ikk? men hvad med b? - er det en begyndelsesværdi? -
Historie eksamen!
ForumindlægHey alle.HJÆLP!jeg skal til eksamen i historie - og det er bare IKKE mit fag...Jeg håber lidt i kan hjælpe mig.det jeg har størst problemer med er politik.. det har aldrig interesseret mig og derfor har jeg meget svært ved og forstå det.Jeg ville høre om der er nogen der kort og enkelt kan forkla... -
Oversættelse dansk-engelsk
ForumindlægDANSK: 1. Desuden mener hendes forældre, at "XXX" bør hjælpe og anerkende eliteudøvere under 15, bl.a. ved at familiens økonomi... ENGELSK: 1. Besides her parents means, that "XXX" should help and appreciate ELITEUDØVERE??? under 15, among other things _________ -
Fysik eksamen HJÆLP!
Forumindlæghej alle, jeg skal op i fysik i morgen og har nogenlunde styr på det.. bortset fra formlen for hvordan man finder "lysets bølgehastighed" mange tak :) -
Tysk eksamen
Forumindlæghej jeg har lige været oppe og trække Wiedersehen mit Vater af Isolde Heyne og jeg har ingen ide om hvad teksten handle om er der nogen der har nogle notater til at ligge omkring teksten ville jeg blive meget glad hvis du gider sende det a_stobb[email protected]
