Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 10461 til 10480 af 109300
  • Bevis for den fuldstændige løsning til diff.ligningen y´=b-ay

    Forumindlæg
    Hej, Jeg læser netop til matematikeksamen i morgen. Jeg er i gang med at lave beviset for den fuldstændige løsning til diff.ligningen y´=b-ay. Som første del i beviset står der at vi skal bevise at y´=(b/a) +ce^(-at) ER en løsning til diff.ligning. Dette skal gøre ved at gøre prøve. Jeg kend...
  • privatlærer/ekstra undervisning i mat. fys. og kemi B

    Forumindlæg
    Hej! Jeg søger hjølp til mat. fysik og kemi på B. Især til eksamensforberedelse. Er der nogle her der kan hjælpe mig? Please :)
  • Bestem afstanden mellem punkterne A og B

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal bestemme afstanden mellem punkterne A og B Se vedhæftet billede. På forhånd tak for hjælpen.
  • Bevis differentialligning y'=ay+b

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der kan hjælpe med dette bevis? Differentialligningen: y'=ay+b
  • funktion f(x)=b*a^x

    Forumindlæg
    hej er der en som kan hjælpe med denne matematik opgave jeg har faktisk ikke rigtig nogen anelse om hvordan den lige skal løses. har vedhæftet dokumentet. det er kun opgave a
  • Isoler hhv. b, x og a i potensfunktion

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan isolerer jeg både b, x og a i en potensfunktion med forskriften y = b*x^a?
  • Kan blodtype B modtage blod fra AB

    Forumindlæg
    Hej kan blodtype B modtage blod fra AB, og kan blodtype A modtage blod fra AB
  • Hvilken værdi af x giver y = b?

    Forumindlæg
    Hey! Hvilken værdi af x giver y = b i - Lineær - eksponentiel og potens funktion? På forhånd tak!
  • SRP - kræftceller - Matematik A/Biologi B

    Forumindlæg
    Hvad kan man skrive i matematik omkring kræftceller i sin SRP? Jeg skal have Biologi B og Matematik A
  • Simpel matematik opgave, mat b niveau

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har et problem med følgende opgave: Isoler b: a = -3(b-1)+2c Kan simpelthen ikke finde ud af den! Alt hjælp er velkommen :D På forhånd tak!
  • Ekstra matematiktimer på B-nivuau (STX) søges!

    Forumindlæg
    Hej med dig, der en god til matematik Vi er to piger, der går på Gladsaxe Gymnasium i 2g og har valgt matematik på B-niveau. Til sommer skal vi op til den afsluttende eksamen, så her til sidst ville vi gerne give den lidt ekstra (vores matematiske evner er nemlig lidt begrænsede, men vi har vilj...
  • Beregn længden af vektor b vha. tværvektor

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med følgende opgave, og er usikker på, om jeg har løst den korrekt. "I et koordinatsystem er der givet en vektor a = (3,0). Vektoren b er bestemt ved b = a-2a^ Beregn længden af b." Det sidste a skal læses som a hat, dvs. tværvektoren. Jeg har løst opgaven således: ...
  • STX - MATEMATIK B 22 MAJ. 2015

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen af jer, som har været oppe i MAT B - STX 22 MAJ 2015? Var selv oppe og kan egentlig ikke vente til at se resultatet! :-D
  • reducer (a+b)^2 -a^2 -ab

    Forumindlæg
    hej alle jeg er lidt forvirret over om jeg gør det her rigtigt, kan nogen hjælpe mig :)) jeg kan godt huske at i det første led (a+b)^2, skal jeg bruge sætningen: (a+b)^2 = a^2 +b^2 +2ab. men er meget i tvivl om hvordan jeg regner resten af udtrykket ud, håber i kan hjælpe. kh Nina
  • Engelsk mundtlig prøve.UNDEREMNE-FORSLAG til overemnet YOUNG PEOPLE!

    Forumindlæg
    Hej mennesker... Håber virkelig, at I kan hjælpe mig med det her. Jeg har været så "heldig" at trække 'Young People' som mit overemne i engelsk. Har været over flere forskellige underemner, men synes ikke rigtig, at jeg har fundet noget, der virkelig fanger min interesse... Såh ...
  • 1/a+1/b = 1/c hvordan isolere jeg b?

    Forumindlæg
    1/a+1/b = 1/c - hvordan isolere jeg b?
  • Dumpet mat b, uddannelse kræver mat c

    Forumindlæg
    Hej studienet, Jeg har dumpet mat b. Dog havde jeg mat i 1.g som jeg antager er c niv (er ikke sikker på det er rigtig), der fik jeg årskarkaterene: 7 mund og 7 skr. Er det nok til at komme ind, eller skal jeg tage et kursus og bestå c niv?
  • Matematik opgave på B niveau differentialligning mm.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har fået en opgave, hvor der er nogle delopgaver jeg ikke kan svare på, jeg vil derfor høre om der er en der vil forklare mig, hvordan jeg lige løser følgende, a og c er løst: Ved en bestemt produktion er de totale omkostninger (målt i tusind kr.) til at producere x enheder af en vare gi...
  • Jeg har dumpet matematik b til den mundtlige eksamen...

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg har desværre dumpet matematik b til den mundtlige eksamen og er ikke helt med på konsekvenserne af min karakter. Mine årskarakterer i matematik ligger dog en tand højere: Skriftlig mat 4, mundtlig mat 02. Er mine mulighederne for at komme ind på videregående uddannelser begrænset og...
  • Opgave 3 matematik B eksamen 2010

    Forumindlæg
    På figuren ses grafen for en lineær funktion f ( x) = ax + b . Grafen for f går gennem punkterne P(2,5) og Q(4,11) . ?Bestem a og b. Og så opgave 1.39 B? Vil sætte stor pris på det!