Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 10861 til 10880 af 132250
-
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Er ved at forberede mig til skriftlig eksamen, og sidder og skriver nyttige vendinger ned. Indtil videre har jeg: Efter min mening: En mi opinión Jeg synes at: Creo que Alt taget i betragtning: Considerando todas las cosas Når man tænker på: Cuando se piensa en På den anden ... -
Religion eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til religion mundtlig eksamen på tirsdag. De gennemgåede forløb er Jødedom, kristendom, islam om religionskritik I undervisningsministeriets hjemmeside står der, at man skal kune - redegøre for grundlæggende sider ved kristendom, herunder dens formative, historiske og nutidige... -
Skreflig Engelsk Terminsprøver
ForumindlægHej venner :) Jeg vil bare høre om der er nogle gode råd til, at forberede sig til engelsk terminsprøven. Da jeg skal op til den imorgen, og gerne vil være velforberedt. Håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe. Ps hvis der er nogen der har nogle grammertik opgaver er de meget velkommen t... -
Eksponentiele funktioner bevis for b
ForumindlægHej Jeg er i gang med en matematik rapport der omhandler eksponetiele funktioner, jeg skal bevise alle mine formler, der i blandt formlen for at finde b når du har to punkter, men kan slet ikke huske det bevis! Er der som kan hjælpe mig! -
Opgave a+b
ForumindlægNogen der kan hjælpe med disse to opgaver? :) (Maple og GeoGebra er tilladt i opgaven) http://prntscr.com/pkqhfi -
BRUG AF CAS!!! OPGAVE B)
ForumindlægJeg ved godt hvordan man laver denne opgave uden CAS, men hvordan gør man med CAS!!!! Bestem N som funktion af t, og benyt N til at bestemme, hvor mange år der går fra 2007, til befolkningstallet når op på 200 mio. skal jeg gøre sådan hvis ja så synes jeg ikke svaret giver mening: deSolve(r'... -
y=ax+b - hjælp
ForumindlægHej, håber virkelig der er en herinde som kan hjælpe mig lidt. Jeg er igang med en matematik opgave, og jeg er kommet til et spørgsmål jeg ikke rigtigt forstår og dermed heller ikke kan finde ud af. :-) Vi får følgende at vide: Den indre diameter er på 240 meter, og selve volden 4 meter bred. V... -
Ideer til eksamen
ForumindlægHej, er virkelig dårlig til mat og har det på A niveau nogen der ved hvordan jeg klarer mig gennem eksamen :.( -
Mundtlig Engelsk Kursus!
ForumindlægHej! Jeg er ved at læse til engelsk lærer og ønsker derfor brændende at forbedre mit mundtlige engelsk, da det er der jeg halter mest! Jeg har styr på stort set alt, det er bare ligesom om når jeg skal udtrykke mig mundtligt så går det i noget værre rodet sludder.. Derfor vil jeg gerne ud af min ... -
Skriftlige eksamen!!
ForumindlægHej!! Jeg skal op til skriftlig dansk eksamen på tirsdag. Jeg kunne godt tænke mig, at høre nogle fif om forberedelse til eksamen!! Jeg kunne godt ønske mig nogle link til udførelse af skriftlig eksamen, hvis det kan lade sig gøre?? På forhånd tak -
engelsk-dansk oversættelse
ForumindlægHej.. er der nogen som gider at hjælpe med oversætte denne oversættelse....jeg er virkelig dårlig til engelsk It is, indeed, a fearful place. The torrent, swollen by the melting snow, plunges into a tremendous abyss, from which the spray rolls up like the smoke from a burning house. The shaft... -
lyn hurtligt engelsk rettelse.
ForumindlægDa engelsk ikke min stærk side, vil jeg vil mega meget glad for hvis der er nogen der gider at rette det. jeg har gjort mit bedste . håber virkelig der er nogen der vil brg 2 min, for at kig dem i gennem. opgaven går ud på at jeg skal finde ud hvilket ord jeg skal skrive. detsom står i (). 1. H... -
Drama eksame haster hjælp
ForumindlægHej alle sammen. jeg skal op til drama eksamen. vi har haft om Naturalisme, det græske og det absurde teater. det jeg vil have hjælp til er hvad er det præcis jeg skal fortælle til eksamen ? er der nogen derud kan hjælpe miig? plzz help me , i`m lost :( .. Har aldrig haft erfaring med drama ... -
f(x)=ax+b
Forumindlæghej håber nogen kan hjælpe med disse to opgaver :) er håbløs til matematik! i en model for de arktiske områder kan primærproduktion f(x)(målt i gram kulstof pr. kvadratmeter pr. år) beskrives ved en liniær funktion f(x)=ax+b hvor x betegner længden af den isfri periode målt i måneder de... -
Lille engelsk oversættelse
ForumindlægHej allesammen, jeg har brug for hjælp til at oversætte en dansk sætning til engelsk som lyder sådan her: "Han elskedes af sine mange fans for sine film, og man lovpriste hans mange...(..)." "He was loved by many of his fans for his movies and people? praised his many.(..) Jeg ved ... -
Bestemmelse af konstanterne a og b
ForumindlægJeg har gjort mig nogle tanker omkring denne opgaver, men jeg kan ikke helt se hvordan jeg skal finde konstanterne a og b. Det vides, at grafen har et lokalt ekstremumspunkt i A(2,2). Altså må f'(x) være lig med 0 ved punktet A(2,2). Så kan vi måske sætte 2 ind på y's plads og 2 ind på... -
Engelsk-rapport...help
ForumindlægHey...Jeg skal skrive en rapport på engelsk! vi har stort set frit valg, så jeg tænkte på om I ikke havde nogle gode idéer?bare skriv lige hvad i tænker på, jeg tænker selv på noget med Indien(evt. kolonisering eller Gandhi) hvad kunne jeg ellers skrive om(altså om Indien)?håber på nogle gode for... -
andengradspolynomium- bestem b og c
ForumindlægEt andengradspolynomium er bestemt ved f(x)=3x^2+bx+c a) Jeg skal bestemme b og c når det oplyses at 3x^2+bx+c=0 har løsningerne 2 og 4. b) Grafen for f(x) har en tangent med hældningen 3. Jeg skal bestemme en ligning for denne tangent. Hvad skal jeg gøre ?? -
Matematik B niveau?
ForumindlægJeg skal snart have mat paa B niveau, men jeg fulgte ikke saa meget med i C niveau. Nu er jeg saa ved at laese op, men hvad skal jeg fokusere mest paa i forhold til det man laver paa b niveau? Ligninger, funktioner, procent, etc...? -
Meget usikker på eksamen!!
ForumindlægHej ... Jeg skal til eksamen i AT på mandag og jeg er meget meget meget usikker på om jeg har struktureret mit talepapir rigtigt. Jeg har fået forskellige svar fra de forskellige lærer og jeg er generel meget forvirret.. Er det for lidt at mit metodeafsnit kun fylder ca. 2-3 min , mens besvarelse...
